משדר מיוחד של קשת בשני חלקים מנסה לגבש את 50 המושגים שכולנו חייבים לדעת. בשנה האחרונה ביקשנו מהמוחות הגדולים בישראל, מיטב החוקרים, המומחים והפרופסורים המובילים בתחומם, להתגייס למשימה מיוחדת וחד פעמית: להרכיב רשימה של כל המושגים שכולנו חייבים לדעת. מושגים ששמענו בחדשות, קראנו בעיתונים והתווכחנו בשיחות עם חברים.

במהלך התכנית תוכלו להיכנס לאתר mako או לאפליקציה בסמארטפון ובטאבלט ולבדוק את עצמו בזמן אמת. עשרות אייפדים חדשים יחולקו בין כל מי שיפתור את המבחן מהבית. חדר התוצאות יבדוק את התשובות של הגולשים מהבית ובסיום התכנית נקבל יחד את תוצאות המבחן של המדינה.

לראשונה, כל צופה יכול לבחון את עצמו ולבדוק כמה הוא יודע ביחס לממוצע של המדינה. באתר mako פותחה אפליקציה מיוחדת דרכה יוכלו גם הגולשים להיבחן בזמן אמת ולהשפיע על גורל הנבחנים באולפן. בשלב הראשון של משדר הידע, תתבקשו לענות, במקביל לתכנית, על שאלות בנושאים שונים. בתום הסיבוב הראשון, יעלה הזוג המנצח לשלב הגמר, בו יתבקש לענות על 10 שאלות נוספות.

באותו זמן, גם אתם בבית תוכלו לענות יחד עם האולפן על אותן השאלות בדיוק. בסיום הסיבוב נגלה יחד מהו הממוצע של המדינה והאם הזוג באולפן הצליח לעבור אותו ולזכות בפרס הגדול. גם אתם בבית לא תצאו בידיים ריקות ובמהלך המשדר כולו, נחלק לגולשים עשרות מכשירי אייפד החדש.

50 דברים שחייבים לדעת, הערב בשעה 21:00 בערוץ 2

הורידו עכשיו את האפליקציה ותוכלו לבחון את עצמכם מול השידור!

התאמנו עכשיו במבחן היומי ותוכלו לזכות באייפד החדש!