בעקבות תחקיר "חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12 על ההטרדות המיניות שחוו נשים ממאמן נבחרת ישראל לשעבר, אברהם גרנט, הערב בתוכנית שודר תחקיר נוסף הכולל עדויות חדשות של נשים שפנו למערכת. בעדויות החדשות נחשף כי בחלק מהמקרים נהג גרנט לשלם עבור קשר מיני עם צעירת בנות 18.

אחת מהעדויות שהובאו בתחקיר הנוסף, הינה של צעירה שהייתה תלמידת תיכון בת 18 בעת היכרותה עם גרנט. הצעירה העידה כי הכירה את גרנט לפני כחמש שנים לאחר שמכר משותף חיבר בינה לבין גרנט בטענה שיוכל לסייע לה במציאת עבודה. הצעירה, בת לאם חד-הורית, סיפרה בראיון על מצבה הכלכלי באותן שנים. בעדותה, חשפה הצעירה כי בעת המפגש ביניהם גרנט, הציע לצעירה תשלום כספי עבור מין אוראלי. "ישבנו בחניון חשוך והדלתות של האוטו ננעלו, הרגשתי לחץ. הרגשתי שאני צריכה לעשות משהו שהוא רוצה ממני"  הצעירה הוסיפה כי גרנט ציין בפניה כי זה מה שעליה לעשות עבור כסף ובכדי להתקדם. בתום המפגש שילם לה כמה מאות שקלים. עוד הוסיפה, כי במפגש נוסף ביניהם, הבהירה הצעירה לגרנט כי היא לא מעוניינת לקיים עמו יחסי מין. הצעירה טוענת, כי גרנט ציין בפניה כי הוא מעוניין לעזור לה והיא ביצעה בו בו מין אוראלי "הגעתי למצב שאני מסתכלת לתקרה של הרכב וניסיתי להסתכל לכל מיני מקומות ושזה ייגמר". יודגש, כי לאחר המפגשים המשיכה הצעירה להתכתב עם גרנט, לעיתים בהודעות מהן עולה שיח מיני.

אברהם גרנט (צילום: חשיפה עם חיים אתגר, באדיבות ספורט 1)
צילום: חשיפה עם חיים אתגר, באדיבות ספורט 1

צעירה נוספת, שהייתה חיילת בת 18 בעת היכרותה עם גרנט שכללה הודעות ששלחה מיוזמתה ובקשות למתנות מצידה לאורך השונים,  סיפרה בעדותה לתוכנית כי גם במקרה שלה מכר משותף הכיר אותה לגרנט לפני כשבע שנים בטענה שייתכן ותוכל לעבוד עבורו. למרות שהצעת העבודה הייתה לא רלוונטית, גרנט נפגש עמה בדירתו. במהלך המפגש, גרנט התפשט אל מול הצעירה וכיוון את ראשה לעבר איבר המין שלו והיא ביצעה בו מין אוראלי בהסכמה. הצעירה סיפרה כי כעבור שנתיים גרנט הבין כי היא זקוקה לסכום גדול של כסף, ושילם לצעירה אלף שקלים בתמורה לקיום יחסי מין עמו. "אחרי התחקיר כשראיתי שעוד בנות עברו דברים דומים, הבנתי שאולי הבעיה היא בו ולא בי".

תלמידת תיכון לפני חמש שנים שהתלוננה על גרנט (צילום: חשיפה עם חיים אתגר, קשת12)
"הבנתי שאולי הבעיה היא בו ולא בי" | צילום: חשיפה עם חיים אתגר, קשת12

בעדות השלישית הובאה עדותה של הצעירה שהגישה תלונה במשטרה כנגד אברהם גרנט. הצעירה טוענת כי בעת שהייתה נערה כבת 15 הכירה את גרנט במהלך טיסה. לדבריה, גרנט שלח לה במשך שנתיים הודעות ותמונות שלו עם בחורות למרות בקשותיה שיפסיק. כעבור שנתיים, סיפרה הצעירה בתחקיר , שפנתה לגרנט בכדי שיעזור לה לרכוש קנאביס. גרנט הציע לה להיפגש עמו בתחנת דלק באזור חדרה. היא נכנסה למכוניתו ולאחר מכן תיארה: "המבט שלו הפחיד אותי יותר מהכל. הוא משך אותי אליו בכדי לנשק אותו ואני בטוחה שהוא מרגיש את ההתנגדות שלי, אבל הוא הצליח לנשק אותי. אני מתנגדת ומנסה ללכת אחורה, לא אמרתי כלום , קיוויתי שזה יסתיים שם". לאחר שהבינה כי גרנט מתכוון להמשיך, הצעירה סיפרה כי דחפה אותו וברחה מהמקום חזרה לרכבה.

אברהם גרנט (צילום: חשיפה עם חיים אתגר, באדיבות ספורט 1)
צילום: חשיפה עם חיים אתגר, באדיבות ספורט 1

יודגש, כי בבדיקת פוליגרף שגרנט הציג בפני מערכת "חשיפה" הוא הכחיש כי ניסה לכפות עצמו על הצעירה, או על העדות האחרות שהוצגו בתוכנית. הוא נמצא דובר אמת. גרנט לא התייחס בבדיקה לטענה כי שילם לצעירת בנות 18 עבור קשר מיני. גם העדות המרכזיות שהוצגו בפרק ערכו בדיקת פוליגרף, מטעם מערכת "חשיפה" ונמצאו דוברות אמת.

תגובת אברהם גרנט: לצערי, התכנית ״חשיפה״ בוחרת, זו הפעם השנייה, להציג לציבור תמונה מסולפת, בלתי מאוזנת ובלתי הוגנת של חיי האישיים, ומתעלמת מראיות שהוצגו בפניה. לצד דברים אלה, חשוב לי להגיד:  קשריי עם נשים התנהלו תמיד בכבוד ובהסכמה, ולא הייתה לי מעולם כוונה לפגוע. אני מצטער בכל ליבי אם מישהי נפגעה ממני ומצר על כך.