שתי תלונות חדשות הוגשו נגד שי אביטל: אחרי שהוסגר בשבוע שעבר מהולנד לישראל, הוגשה אמש (ראשון) תלונה חדשה כנגד סוכן הדוגמניות על ידי כוכבת ריאליטי ודוגמנית לשעבר. יממה לאחר מכן, צעירה שעדותה נחשפה בתחקיר "חשיפה" הגישה היום (שני) תלונה נוספת.

"בעקבות ההתפתחויות האחרונות בפרשת שי אביטל פונות אלינו למערכת 'חשיפה' נשים נוספות שלא הופיעו בתחקיר שלנו שחשף את הפרשה לפני שנה וחצי", חשף חיים אתגר אמש ב"המהדורה המרכזית", "הן מספרות שהוא פגע גם בהן. אחת מהן היא כוכבת ריאליטי ודוגמנית לשעבר שפנתה היום למשטרה כדי להגיש תלונה".

בשיחה עם חברת מערכת "חשיפה", גילה גולן צוקרון, המתלוננת, כוכבת הריאליטי והדוגמנית לשעבר, טענה כי אביטל תקף אותה מינית במהלך מסיבה בעת שהייתה קטינה. "חברה שלי הייתה דוגמנית אצל שי, ויום אחד היא ביקשה שאבוא איתה למסיבה של הסוכנות", שחזרה, "הגעתי ושי ניגש. הוא אמר 'בואי תעברי אליי, הסוכנות שלי יותר טובה'. אמרתי לו שאני לא יודעת, הייתי ילדה קטנה. כל שנייה הוא בא אליי ונתן לי דרינקים. אני זוכרת ששתיתי כוס וודקה רד בול, לא השתכרתי חלילה או משהו כזה - זאת הייתה כוס אחת".

"פתאום הוא תפס אותי, דחף אותי לשירותים על הקיר והתחיל לנשק אותי", המשיכה, "אני לא אשכח את בחיים. דחפתי אותו מהר, ברחתי והתחלתי לבכות. התקשרתי לאמא שלי שתבוא לאסוף אותי, אבל זה טראומתי - אני זוכרת את זה עד היום".

יממה לאחר מכן, צעירה נוספת הגישה היום (שני) תלונה כנגד אביטל. המתלוננת, שעדותה נחשפה בתחקיר "חשיפה" ששודר לפני כשנה וחצי, סיפרה אז: "הוא אמר לי לשבת על הספה ולהרגיש בנוח, הדליק סרט בטלוויזיה ושם משהו ברקע. באיזשהו שלב הוא רכן לנשק אותי, ואז הוא נעמד על הברכיים שלו, הוריד את המכנס לחצי הברך כזה וממש תפס את הראש שלי והצמיד אותי אליו".

אתגר, שהתארח ב"חמש עם רפי רשף" סיפר כי באותה עת היא הייתה בת 16 בלבד. "אני חושב שחלוף הזמן והמחשבות על האירוע הובילו אותה לגבש את הרעיון להתלונן עליו", אמר, "אבל בעיקר היא רואה את מה שקורה עכשיו, ההצהרות של עורכי דינו וההתנהלות כאילו יש רק שתי תלונות והשאר בטלות - והיא רוצה לתת רוח גבית ושקולה ישמע. אז היא הגיעה לתחנת המשטרה באומץ רב. סיפור מזעזע. מדובר על אישה צעירה, בת 16 וכמה חודשים".

כזכור, אביטל שחמק מחקירה מאז שידור התחקיר נעצר באוגוסט האחרון באמסטרדם, ובית המשפט ההולנדי אישר את הסגרתו לארץ לאחר הליך מורכב. בעוד שסנגוריו של אביטל ניסו לשכנע את השופט ההולנדי לשחררו למעצר בית, בית המשפט החליט להשאירו במעצר מחשש ששוב יימלט.

למרות שבידי צוות החקירה יש כ-30 תלונות של נשים אשר התלוננו נגד אביטל, סוכן הדוגמניות ייחקר על שתיים מהן בלבד. בתוך כך, כמה מהמתלוננות החליטו להתאגד ולהגיש נגד אביטל גם תביעה נזיקית אזרחית ולקבל ממנו פיצוי כספי. 

פרקליטיו של אביטל מסרו בתגובה על התלונה הראשונה: "מרשנו טוען כל העת כי מעולם לא פגע ונגע בשום אישה בניגוד להסכמתה".
 פרקליטיו של אביטל מסרו בתגובה על התלונה השנייה: "מרשנו טוען כל העת כי מעולם לא פגע בשום אישה ולא נגע בשום אישה בניגוד להסכמתה. איננו מכירים את הטענה החדשה שעולה לאחר שנה וחצי של מחול שדים תקשורתי סביב מרשנו. כשם שמכל התלונות נותרו שתיים בלבד, גם תלונה זו תיגנז כקודמותיה".