הערב (21:15 בקשת 12) ישודר החלק השני בתחקיר המטלטל על השנה האחרונה בחייו של דודו טופז, שנה שבה שילם לעבריינים כדי שיפגעו בבכירים בעולם הטלוויזיה ובסופה התאבד בתא המעצר. התחקיר, שישודר כחלק מתכניתו החדשה של חיים אתגר "חשיפה", כולל גילויים חדשים והקלטות שטרם נשמעו.

"אחרי שבשלב הראשון ראינו איך התקיפות מתנהלות, הפעם אנחנו הולכים לתוך שלב החקירה", סיפר חיים אתגר בראיון לחדשות הבוקר עם ניב רסקין. "בזמן אמת, כשנודע שזה דודו, כולם אמרו שזה ברור וקל להבנה - אבל בשלבים הראשונים עד שמגלים ומנסים לעשות סדר בתקיפות ולחבר ביניהן, יש בלבול גדול".

בתשובה לשאלתו של רסקין האם המשטרה לא התרשלה בעבודתה כשלא סגרה על טופז בשלב מוקדם יותר, ענה אתגר: "האם באותו שלב זה היה נראה הגיוני? אתה אומר: 'אין סיכוי, זה בדיוני לחלוטין'. בדיעבד זה נראה אחרת. אנחנו מקבלים גם את הלבטים וגם את הדרך שבה המשטרה פועלת, ולא פחות מעניין, אנחנו שומעים איך דודו טופז, לאט לאט בהתנהלות שהייתה לעיתים מבוהלת ואינטואיטיבית מאוד, מוקלט, מצולם ומתועד תופר למשטרה את התיק, נאמר. אפשר לשמוע את זה תוך כדי תרגיל חקירה מבריק שעבד".

אתגר סיפר על הקשר האישי שלו לפרשה, כאשר באותה תקופה עבד בחדשות ערוץ 10. "אני משוחח עם דודו טופז, והוא מנסה לברר פרטים ולהבין אם עולים עליו. הדינמיקה של לנסות לברר ולהבין, זה חלק מהמערך והמנגנון, הייתי עד לזה ממקור ראשון".

בקטע מתוך הסרט נראה סגן ניצב בדימוס נמרוד דניאל, לשעבר קצין אגף חקירות ומודיעין במשטרת מרחב ירקון, מספר על הפעולות שנקטה המשטרה בכדי להפעיל לחץ על טופז. "בזמן הזה מבצעים מעצר של שני החשודים בביצוע התקיפה של שירה מרגלית, מוציאים הודעה מאוד קצרה לתקשורת וברגע שהוצאנו את ההודעה, חיכינו לתוצאות של התרגיל הזה", אומר דניאל.

לצד זאת, בקטע ששודר ניתן לשמוע שיחה שהוקלטה בין טופז לחברו: "חבר אמר לי שכתבו באינטרנט שנעצרו חשודים בתקיפה, שזוהו כנראה, עבריינים מאזור המרכז", אומר מקורבו של טופז. "תשמע, תפסו, עכשיו שיחקרו אותם", ענה לו טופז. "עכשיו תוך שנייה, אם תפסו אותם, אז מיד ידעו שזה לא אתה וזהו", ענה לו חברו.