בתוכנית "חשיפה" שודר לפני כשנה תחקיר על הרב שאול אלקריב, שנחשב לרב מקובל ואהוד על מאות ואלפי מאמינים, כולל ידוענים. בתחקיר חשף חיים אתגר שורה של עדויות מטרידות סביב התנהלותו של הרב כלפי נשים לכאורה, כולל עדויות על שיחות בוטות והתעמרות מצדו של הרב. 

בעקבות התחקיר אלקריב הגיש תביעת לשון הרע נגד אתגר, מערכת התוכנית ושידורי קשת. הבוקר (ראשון) התקיים בבית משפט השלום בתל אביב דיון מקדימי ראשון בתביעה שהגיש הרב, כשבמהלך הדיון תקף באלימות את אתגר, איים להכות אותו וקילל אותו בצרחות. לאחר הדיון המשיך באיומים ובקללות ובשלב מסוים שלף את איבר מינו ואיים להשתין עליו. מאבטחי בית המשפט שנכחו במקום עצרו אותו בגופם.

חיים אתגר והרב שאול אלקריב (צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12)
חיים אתגר והרב שאול אלקריב | צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12

בסטורי שפירסם הבוקר בעמוד האינסטגרם שלו, כתב אתגר: "עימותים רבים היו לי בחיי, אבל לראשונה כזה שבמהלכו אדם שולף את איבר מינו מול המצלמות ומולי ומנסה/מאיים להטיל עלי את מימיו. חלק מהדבר קרה בבית המשפט". כזכור, בעבר הוגש נגד אלקריב כתב אישום בגין איומים שהשמיע כלפי אתגר. הרב שלח הודעות טקסט מאיימות בהן כתב, "אני עוקב אחרייך, אתה מתעסק עם השטן וארדוף אותך לעולם ועד".

הבוקר (שני) התארח חיים אתגר ב"חדשות הבוקר" והגיב על מה שאירע אתמול בבית המשפט: "במהלך החודשים האחרונים הרב שאול אלקריב שיתף ברשתות החברתיות סרטונים מאוד חריפים, שבהם הוא איים עליי ועל הנשים שהתבטאו נגדו בתחקיר שפירסמתי. לאחרונה הוא פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא נראה מנופף בסכין ענק שבו הוא מדבר על איך נעשה רצח".

"אתמול בבית המשפט, בין הקללות והגידופים שלו, הוא שלף את איבר מינו ואיים להטיל עלי את מימיו. הוא ניסה לעשות את זה פעם אחת בתוך בית המשפט ועשה זאת שוב בחוץ, אני כמובן זזתי באלגנטיות. היום אני אלך למשטרה ואגיש נגדו תלונה בתקווה שרשויות החוק תפעלנה".

"זאת לא החוויה הכי נעימה בחיי אבל גם לא החוויה הכי טראומטית בחיי. זה כן חלק מהדברים שמתרחשים בבתי המשפט במדינה ואף אחד לא עושה איתם שום דבר. אנשי משמר בית המשפט אמרו לי שלא מזמן היה מישהו שהתפשט שם לחלוטין, אז גם לעניין הזה יש תקדים".