סיון רהב מאיר היא אחת מהעיתונאיות האהובות ביותר בישראל. מי שהחלה את דרכה ככתבת נוער בחינוכית, חזרה בתשובה והפכה לכתבת בכנסת ולמגישה שלא מהססת להביע את דעותיה. בחודשים האחרונים עזבה רהב מאיר את ישראל ונסעה לשליחות בארצות הברית לצד בעלה, איש התקשורת ידידיה מאיר וחמשת ילדיהם. בני המשפחה התגוררו בפרבר של העיר ניו יורק עד אשר נגיף הקורונה החל להתפשט באופן אגרסיבי במדינה, והם נאלצו לעזוב ולשוב ארצה.

בחודשים האחרונים ליווה חיים אתגר את רהב מאיר במסעה לכיבוש לבם של יהודי התפוצות. בין היתר בזכות עמוד הפייסבוק הפופולרי שלה, שמונה נכון לעכשיו כמעט 200 אלף לייקים, הפכה רהב מאיר למי שכבר כונתה היהודיה המשפיעה בעולם. בקטע מתוך הסרט שישודר הערב, חמישי, במסגרת סדרת התחקירים "חשיפה" (אחרי החדשות בקשת 12), מספרת רהב מאיר על מערכת היחסים עם ידידיה בעלה, שכאמור, גם הוא איש תקשורת אהוב ומצליח. השניים הקימו במהלך שהותם בארצות הברית אולפן מאולתר והמשיכו לשלוח ממנו דיווחים לכלי התקשורת בישראל.

"בצחוק, הוא מציג את עצמו בתור הנהג או הצלם שלי", סיפרה רהב מאיר לחיים אתגר כשנשאלה איך היא מרגישה ביחס לפרסום הרב לו היא זוכה מעבר לים לעומת בעלה. "יש לנו קאלט כזה שמגיעים לאירוע שיש צלמי פפראצי בחוץ, אז אם אנחנו מגיעים שנינו ישר כל הצלמים מצלמים, ואם אני לא מגיעה – הוא עושה חיקוי של כל הצלמים לא מתאמצים אפילו: 'אה ידידיה, איפה סיון?'".

"אתה במקום מאוד מורכב. בארץ אתה במעמד אחר לחלוטין, ופה אתה הבעל-של, אתה תומך", עימת חיים אתגר את ידידיה מאיר עם הטענות בדבר ההצלחה הרבה לה זוכה סיון בארצות הברית. "תומך לחימה", סיכמה סיון בחיוך.