כשמישל ארליך הייתה בעיצומו של קרב גירושים על מיליונים, אדם זר נכנס לחייה והציע לעזור לה, והיא חשבה שנשלחה לה מתנה - אבל מהר מאוד הדבר התגלה כסיוט. עד לפני חמש שנים, היא הייתה נשואה לאחד מאנשי העסקים החזקים במדינה, ומישל, אשת המיליונר מכפר שמריהו, לא הבינה איך היא נקלעה לסערה כזאת. הערב (חמישי אחרי החדשות, קשת 12) ייחשפו ב"חשיפה" הקלטות שישנו את פני התמונה. 

"כעסתי על עצמי שלא הלכתי עם תחושות הבטן שלי, היא אמרה: 'תברחי', אני מסתכלת לאחור ופתאום שמה לב לדברים שאני אומרת עליהם: 'איך לא שמתי לב לזה?', פתאום מתחילה לראות את הרמזים שהייתי צריכה לקלוט אז. שכחתי לסמוך על עצמי, על התחושות שלי", היא מספרת לחיים אתגר.

אתגר, שידע לא מעט חשיפות במהלך הדרך, מספר הבוקר בריאיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין כי מדובר בסיפור יוצא דופן. "על דמות ביטחונית בכירה שכל בית בישראל או כמעט כל בית, מכיר. זה אדם שעשה רבות במערכת הביטחונית, והוא נמצא עכשיו בצומת מרכזית, מה שנקרא: 'לוחש לחלק ממקבלי ההחלטות'", הוא מספר, "האיש הזה חובר לעבריין מורשע לקנוניה שבמרכזה אישה גרושה".

"בקצה של הקנוניה הזו יש תככים וכסף", הוא ממשיך, "נחשפות הקלטות של ההתנהלות של אותו אדם, וכשמאזינים להן ופוגשים את העדויות פשוט לא מאמינים. המסמך הזה חשוב בטח בשלב הזה, ברגע הזה לפני ההכרעות, והערב כשהדמות הזאת תיחשף אתם תבינו למה אני מתכוון".

על איזה סכומים אנחנו מדברים?
"סכומי עתק, אנחנו מדברים על מיליונים".

על פי דבריו של אתגר, מישל לטענתה קיבלה מידע מאוד ספציפי. "אנחנו גם יכולים להבין מחלק מההקלטות הללו שהיא מקבלת מידע מאוד מסוים על מה שמתרחש - וכך מתפתח מעין סיפור, סאגה, שבקצה שלה יש קנוניה. היא נמצאת במוקד של הדבר הזה, וכשאנשים במצוקה כזו או אחרת המגננות שלהם יורדות, וודאי כשפוגשים אדם כל כך מרשים, כל התכונות מרשימות - כולל הרזומה".

התעסקת בעבר בהרבה נוכלים שסיפרו על עצמם סיפורים - שהיו במוסד וכדומה, פה מדובר שהרקורד שלו אמיתי.
"לא הייתי מכנה אותו במילה הזאת, אבל חשוב שיראו את המסמך הזה ויקבלו את הרושם, בהחלט יש כאן משהו שיגרום לאנשים רבים לחשוב האם אנחנו רוצים להביט על האדם הזה באופן שאנחנו מביטים בו - והאם בנקודת הזמן הזו אנחנו לא צריכים לקחת בחשבון את התחקיר, ההקלטות והדברים שנאמרים בו".

באחת מההקלטות, נשמעת ההנחייה שמקבלת מישל. "אני מבקש שתפסיקי לדבר בטלפון, יש לך האזנות", ואילו מישל מגיבה בפני חיים אתגר: "הוא גם אמר לי שכל פעם שהוא ישלח לי משהו, שיש לי שמונה דקות לקרוא את זה ולמחוק. הגעתי למצב שהייתי מתלבשת בתוך הארון כי יש מצלמות בכל מקום". בהקלטה אחרת, נשמע הבכיר אומר: "יהיה לנו כאן 30 מיליון שקל, וואחד ערימה". 

 בתקופה שבה אנחנו חיים, בה אדם נלחם באחיו, שבה הכל מותר, יש יותר נוכלים?
"בהחלט, אני יכול להגיד לך מה קורה באינסטגרם שלי. אני מקבל היום מאות הודעות מאנשים שמרומים, שנעקצים, שדורסים ואין מענה. המשטרה עושה עבודה טובה וחיובית, אבל היא נרמסת ואין לה זמן וכוח אדם".