לפני 18 שנה נישאה מלכת היופי לשעבר, רנא רסלאן, לשייח' מיליארדר מדובאי. החיים הצנועים בעיר התחתית בחיפה התחלפו בבת אחת בחיי פאר ראוותניים - ארמונות, משרתים, תכשיטים במאות אלפי דולרים ונסיעות לחוץ לארץ.

הערב (חמישי) ב"חשיפה" (אחרי החדשות, ערוץ 12), חיים אתגר יפגוש בדובאי את רסלאן וישמע ממנה על חיי העושר הבלתי נתפסים - אבל גם על הצדדים האפלים ביותר שלא דיברה עליהם מעולם עד לאותו רגע.

הבוקר חשף אתגר כי פגש בדובאי גם את אותו שייח' מסתורי שתמונתו לא פורסמה מעולם ורסלאן ממעטת לחשוף פרטים אודותיו. "נסעתי לדובאי במיוחד כדי לפגוש את רנא ואת בן זוגה. ישבתי איתו ארוכות, ורק על המפגש הזה אני יכול לספר סיפורי אלף לילה ולילה", תיאר אתגר, "זה מפגש יוצא דופן עם אדם יוצא דופן".

"כל מי שהיה בדובאי ובנסיכויות יודע שהמציאות שם מורכבת מאוד", סיפר אתגר, "יש דברים שהדמיון לא יכול לתפוס. רנא, אישה מאוד תוססת שאם שמים לה מיקרופון ליד הפה יש כותרות מפה ועד הודעה חדשה, הגיעה למציאות חדשה ולמקום אחר לגמרי שהחוקים בו אחרים. כל המנטליות אחרת, והדברים הולכים, מסתבכים ומתפתחים בדרכים שאי אפשר לדמיין".

רנא רסלאן על הנישואים לבעלה השייח' (צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12)
החיים הסודיים של הנסיכה רנא רסלאן, הערב ב"חשיפה" | צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12

היא חיה בכלוב מזהב?
"בראיון היא מספרת על מה שעברה ונדרשה לעשות כדי להשתנות ולהשתלב במקום הזה, שמציע חיי עושר בלתי נתפסים שקיבלנו הצצה אליהם. הראיון מרתק, מצד אחד רנא רוצה ואוהבת לדבר ולחשוף, ומצד שני יש דברים שבמקום הזה לא מדברים עליהם. הסיפורים מעניינים ומטלטלים, גם באופן אישי".

עד כמה חששתם כשהייתם שם ותיעדתם אותה?
"אפילו ששמרנו על בטחונה וכבודה של רנא, עברנו טלטלות. באחד הלילות, מתוך חשש, הצוות שלנו התפצל. הכנו העתק של כל החומרים ושלחנו אותם בדרך לא דרך לישראל, כשאנחנו מחזיקים אצבעות ומקווים לטוב. אלה מבצעים שאולי נספר עליהם יום אחד".