לפני 8 חודשים דמות חדשה נכנסה לחייה של מלכת היופי. זה קרה כשהחליטה לחגוג את יום הולדתה בפנטהאוז מפואר, שם פגשה לראשונה את המארח הנדיב, בעל הבית, היהלומן המוכר, ישראל אור.

ישראל אור הוא דמות מוכרת בביצה, בשנים האחרונות כיכב במדורי רכילות לצד בנות זוג ידועות כמו טיטי איינאו וקסניה טרנטול. לאחרונה גם הפך לכוכב טלוויזיה שהשתתף בתוכנית "חיים של אבא". אבל הערב גילינו שזאת לא הייתה הופעתו הטלוויזיונית הראשונה. בחיפוש באינטרנט איתרו דיווח בתוכנית לפני כ-20 שנה בו ישראל הוצג כמבוקש בחשד למעורבות בשוד מזוין של 150 אלף דולר בניו יורק. לפי הדיווח, אור וחברו נכנסו לכאורה למכון לשטיפת מכוניות מחופשים לשליחים של חברת פרחים, הצמידו אקדח לראשה של אחת העובדות ושדדו את המקום. באף-בי-איי ביקשו שלא להגיב לפניית המערכת ביחס לדיווח עצמו והאם בעקבותיו אור מנוע מלהיכנס לארה"ב או משום ששהה במדינה באופן בלתי חוקי. 

כיום בתעשיית הבידור מכירים את ישראל אור בעיקר כמי שמארח בביתו את המסיבות הכי טובות בעיר והוא מתנהג ברוחב לב כלפי אורחיו המפורסמים. כך היהלומן בן ה-47 הכיר את מלכת היופי, תהילה לוי, ביום הולדתה ה-20. "כבר במסיבה הבנתי שלא מדובר רק במישהו שרוצה להשכיר לי את המקום וכנראה שיש התעניינות גם מעבר" סיפרה תהילה.

בתוך זמן קצר הזוגיות ביניהם יצאה לאור וחייה של הצעירה מרמלה השתנו מקצה לקצה. היא עברה לגור בפנטהאוז המפואר ונחשפה, ואולי גם קצת הסתנוורה, מאורח החיים הראוותני. "הרגשתי שאני בסוג של כלוב מזהב, לא הלכתי למאמן כי הוא לא הסכים, לא יצאתי למועדונים כי הוא לא הסכים. לא רצה שגברים יתחילו איתי. יצאתי לערב בנות רק אם אין שם שום גבר, גם לא בן זוג של אחת החברות".

תהילה לוי (צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12)
"פגשנו ידיד שלי, כשאמרתי לו שלום הוא משך לי בשיער ואמר לי לא להגיד לו שלום. הוא הכאיב לי". תהילה לוי | צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12

"יצאנו לבילוי, הוא היה שיכור והיה מאוד אגרסיבי. פגשנו ידיד שלי, כשאמרתי לו שלום הוא משך לי בשיער ואמר לי לא להגיד לו שלום. הוא הכאיב לי. כשהגענו אליו התחלתי לאסוף את החפצים שלי, רציתי לצאת מהבית".

תהילה עזבה את הפנטהאוז ברמת גן אבל אור מיהר להתנצל וניסה להחזיר אותה אליו. היהלומן העשיר ביקש לפתוח דף חדש במערכת היחסים והזמין את תהילה לחופשה ארוכה במקסיקו. התמונות שבני הזוג העלו לאינסטגרם לא הסגירו את מה שלדברי תהילה התחולל באמת במערכת היחסים שלהם. "הוא שתה וקילל ופחדתי ממנו כי אני בחו"ל ולבד" סיפרה תהילה והמשיכה. "היה מקרה שהייתי במסעדה עם חברים, לפני שאנחנו חוזרים לארץ. הלכתי לשירותים, הכוס שלי נשארה על השולחן וכשחזרתי שתיתי ממנה. יצאנו למסיבה והרגשתי מאוד לא טוב, כוס וודקה אחת, נרדמתי אחר כך. הייתי עם הבן זוג שלי, השארתי את הכוס לידו". את מה שקרה בהמשך הלילה תהילה התקשתה לשחזר וניסתה מאז לחבר את הרגעים שהיא כן זכרה לתמונה אחת. "אני זוכרת שהכלתי לישון עם בגדים ולא קמתי באותו מצב, הבנתי שקרה משהו בלילה שלא הייתי שותפה לו".

ישראל אור שמע שתהילה פנתה לחיים אתגר ולמערכת "חשיפה" וביקש להיפגש איתו בדחיפות. הוא העלה הצעה עסקית מחשידה בפניי חיים. באותו זמן מערכת "חשיפה" כבר עבדה על תחקיר אודותיו בעקבות עדות מטלטלת שהתקבלה מאחת מכוכבות הריאליטי הידועות במדינה. אז היא הייתה תלמידת תיכון צעירה שדרכיה הצטלבו עם ישראל אור, אז, גרוש בן 40 המחובר לחיי הלילה בתל אביב. "ראיתי אותו במסיבה והוא התחיל לשלוח לי הודעות. התלהבתי, איזה בית, איזה מסיבות, איזו אווירה. רציתי לחזור עם חוויות". היא עדיין זכרה את הערב האחרון בו נפגשו, בשולחן פרטי במועדון תל אביבי עם משקאות שזרמו מהבר. אז היא הבחינה במשהו מוזר. "אני רואה שהוא שם לי משהו בכוס, אבקה, לא נוזל".

כוכבת ריאליטי (צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12)
"אני רואה שהוא שם לי משהו בכוס, אבקה, לא נוזל". כוכבת הריאליטי | צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12

"עשיתי כאילו הכוס נשפכת לי. הוא אמר לי בעצבים 'למה שפכת את הכוס?'. הוא הביא לי עוד כוס אבל אז כבר לא דיברתי כי נלחצתי. הייתי במצב שאני מתנדנדת, לא הבנתי מה קורה לי. נכנסו לבית, הוא סגר את הדלת, לא הייתה טיפת אור. משם אני זוכרת קטעים. הוא מושך אותי מהשיער לרצפה ואמר לי 'תפתחי את הפה' והוא העיף לי סטירה. לא ידעתי איך הגעתי לחדר שינה, אני לא זוכרת. שם הוא דחף לי אצבעות והתחלתי להגיד לו שאני צריכה ללכת. לא יודעת בכלל איך עליתי על מונית. הייתי מעולפת כל הדרך, הרגשתי טמאה".

"לא יצאתי מהבית, עליתי מאוד במשקל. החלטתי שאני לא רוצה שאף גבר בעולם ייגע בי. הפסקתי ללכת לבית הספר. התביישתי לצאת מהבית. זה כיבה אותי".

סנ"צ בדימוס ירון קלדס, חוקר משטרה בכיר, התייצב מול המצלמה לדבר על מה שעשוי היה להפוך לתיק "ישראל אור". "קיבלתי טלפון ממישהו בחוג מכריי שמספר לי על מכרה שלו שמוכה על ידי בן זוגה ברמות קשות והוא התייעץ איתי על איך להתנהל. התחננתי בפניו שייקח אותה להגיש תלונה אבל היא לא הייתה מוכנה".

בר סידניה כלפון (צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12)
"הרגשתי חלשה, כאילו אני לא מצליחה לשלוט על הגוף שלי. מאז אני זוכרת רק פלאשבקים". בר סידניה כלפון | צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12

בינואר 2022, תהילה לוי, עדיין בת הזוג של ישראל אור חזרה איתו ממקסיקו, עדיין מנסה להבין מה קרה באותו לילה בזמן שישנה. "כשחזרתי לארץ זה משהו שהמשיך לקרות, הלכתי לישון ולא קמתי אותו דבר". בשבועות שעברו תהילה וישראל אור לא הפסיקו לריב ולהתפייס. היא התעמתה איתו בהודעה על ערב בו לכאורה דרש ממנה להתפשט בחדר פרטי במסיבה, כשסירבה שפך עליה מים קרים. בכל פעם שהם נפרדו היהלומן ידע על איזה כפתורים ללחוץ כדי להחזיר אותה אליו. ואז הגיע הרגע בו תהילה לוי החליטה לשים סוף למעשה. אחרי 4 חודשים ביחד היא נפרדה ממנו באופן סופי אבל גם הפעם הוא לא היה מוכן לקבל את הפרידה.

"מאז המקרה אני לא שותה בכוס, רק בקבוק". בר סידניה כלפון רק חיכתה לרגע שמישהו יקשיב לה. לפני כשנה וחצי כתבה בדף האינסטגרם שלה על מפגש קשה עם גבר זר כשהייתה בת 22, אז עוד חששה לחשוף את שמו. אבל הפעם מול המצלמה היא הפסיקה לפחד. "עישנתי, שתיתי, הלכתי לשירותים ואז שתיתי שוב מהכוס. הרגשתי לא טוב ואמרתי להם אבל הם המשיכו לדבר כאילו לא אמרתי מילה. הרגשתי חלשה, כאילו אני לא מצליחה לשלוט על הגוף שלי. מאז אני זוכרת רק פלאשבקים. אני זוכרת שהלכנו לבית שלו והוא ניסה להוריד לי את החולצה וניסיתי להתנגד. הדבר הבא שאני זוכרת זה שהוא מעליי ולידנו חברה שלו עירומה".

סנ"צ בדימוס ירון קלדס (צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12)
"קיבלתי טלפון ממישהו שסיפר לי על מכרה שלו שמוכה על ידי בן זוגה ברמות קשות". סנ"צ ירון קלדס | צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12

ביום שאחרי ישראל אור הזמין לבר מונית שם היא ניסתה להיזכר מה קרה בבית. היא סיפרה על כך לאחותה שביקשה מבר להתלונן אך היא לא הייתה בטוחה שהיא זוכרת נכון את הפרטים. ביום לאחר מכן היא התעמתה עם ישראל אור על כך ששם לה סם אונס בכוס אך הוא הכחיש. 

ישראל אור ניסה להוריד את מערכת "חשיפה" מהתחקיר ואף שכר חוקר פרטי שעקב אחר חברת המערכת. הוא שיגר מסרים מאיימים למתלוננות ושלח כנראה בטעות מסמך שמציג את תוכנית הפעולה שלו לסיכול התחקיר. ניסיון לאתר מתלוננות נוספות, להשיג דו"ח רפואי אישי, למצוא דרך לפתור עם אחת הנשים את נושא השתתפותה בתוכנית וכמוצא אחרון נשקלת אפשרות להפיק סרט על איך תופרים לאדם תיק. כשאיש העסקים הבין שהתוכנית לא תיגנז הוא שלח הודעה מאיימת לחיים אתגר בה כתב "שבוע הבא תבין שאתה סיימת עם הטלוויזיה". חיים התלונן במשטרה ואור הורחק ממנו ל-30 יום.

מי שהמשיכה במסע שלה לשבור את קשר השתיקה סביב היהלומן היא מלכה היופי תהילה לוי אבל שום דבר במסע שלה לא הכין אותה לרגע בו אישה אחת הסכימה לשבת איתה למפגש שבו כל הסודות מהעבר יצאו החוצה.

חיים אתגר וישראל אור (צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12)
צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12

הם היו בני זוג לפני יותר מ-10 שנים, היא הייתה אז גרושה עם 3 ילדים. ישראל אור, אז מאבטח צעיר עם שאיפות גדולות. "סטירה הייתה בקטנה, צלעות סדוקות, קרע בשריר, יריקות, בעיטות. לא יכלתי להכיל את זה, התנתקתי. במקרה האחרון הוא הכה אותי בראש ברמה שהייתי נפוחה לחלוטין, הבנתי ששם אני נפרדת מהחיים". תהילה ובר הגישו תלונה במשטרה ובכך רשמו ניצחון על איש העסקים החזק שאפילו אם נטל מהן את הזכות להחליט על גופן, הוא לא הצליח להשתיק אותן. בימים האחרונים הוגשו נגד אור 3 תלונות על עבירות מין, מה שנקבר עמוק בפנים התפרץ החוצה ותיק ישראל אור נפתח.

בר סידני כלפון ותהילה לוי (צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12)
צילום: מתוך "חשיפה", קשת 12

בעקבות תחקיר "חשיפה", נפתחה חקירת משטרה נגד איש העסקים ישראל אור.

תגובתו של עורך הדין אסף שרף, פרקליטו של ישראל אור: "מדובר בנשים בגירות אשר ניהלו מערכות יחסים בהסכמה עם מרשי, חלקן לפני שנים רבות. הטענות נגדו החלו לאחר שביקש לסיים את הקשר עמן. חלק גדול מהתלונות נדחו על-ידי בית המשפט או נחקרו על-ידי המשטרה ולא נמצא בהם דבר. לגבי התלונות החדשות מהימים האחרונים, ככל שמרשי יידרש הוא ישתף פעולה עם הרשויות ויוכיח כי מדובר בשקרים. מר אור ביקש מנציגי התוכנית לערוך פוליגרף משותף יחד עם המתלוננות על מנת להוכיח שמדובר בטענות שקריות נגדו אך הוא נתקל בסירוב. לגבי האירוע הנטען בארצות הברית, מדובר באירוע מלפני כ-20 שנה. מרשי אינו קשור לאירוע ושמו שורבב אליו בטעות. בכוונתנו לפעול בכל דרך חוקית העומדת לרשותו על מנת להוכיח כי לא דבק במעשיו רבב.