רנא רסלאן עשתה היסטוריה. בשנת 1999 זכתה בתחרות מלכת היופי והפכה לערבייה הראשונה - ונכון לעכשיו, היחידה - שזכתה בתואר. אחרי הזכייה נסעה הדוגמנית לאירופה כדי לקדם קריירה בינלאומית, ושם פגשה שייח' מיליארדר מנסיכות דובאי - שברבות הימים הפך לבעלה. השניים נשואים כבר מעל ל-18 שנה.

עד היום המעיטה רסלאן לדבר על הזוגיות שלה, אבל מחר (חמישי) בתוכנית "חשיפה" חיים אתגר יפגוש אותה בדובאי וישמע ממנה לראשונה את סיפור ההיכרות שלה עם השייח' המסתורי, שמעט מאוד פרטים ידועים עליו ותמונתו לא פורסמה מעולם. רסלאן, שנולדה בשכונת ואדי ניסנאס בעיר התחתית שבחיפה והפכה לנסיכה מיליארדרית שגרה בארמון, תספר לאתגר על חיי הפאר - אבל גם על הצדדים האפלים של חיי המלוכה.

רסלאן מעידה כי כשפגשה את בעלה לעתיד לראשונה, לא היה לה מושג שמדובר באדם עשיר מאוד. "הוא לא הזכיר לי את זה עד שהתחתנו. שמעתי שאומרים לו - 'שייח', שייח', אבל לא הבנתי מה זה. חשבתי שזה שייח' שמתפלל", מתארת רסלאן, "כשהגעתי לדובאי הבנתי מה המעמד שלו באמת".

איך נראים החיים לצד שייח'? הכי מפוארים וראוותניים שאפשר לדמיין. "זה שייח' שנולד עם כפית של יהלום. איזה בתים יהיו לך? רק ארמונות. נסענו למקומות הכי הכי, כמו מונטה קרלו, איטליה וצרפת", היא מספרת, "אני רגילה שיש לי נהג, מטפלת ומשרת. יש לי מזכיר שאני אומרת לו - 'תזמין לי כרטיס טיסה', או 'אני צריכה בית מלון', זה כבר רגיל".

רנא רסלאן מטיילת (צילום: אלבום פרטי)
"נסענו למקומות הכי הכי, כמו מונטה קרלו, איטליה וצרפת". רנא רסלאן | צילום: אלבום פרטי

רסלאן מודעת היטב לתדמית שדבקה בה בעיניי חלק מהישראלים, שבטוחים כי נישאה לשייח' רק בגלל כספו. "אנשים בארץ שפטו אותי, אמרו שאני עם בעלי בשביל הכסף. לא, אני לא איתו בגלל זה אלא בגלל תשומת הלב, האהבה והנחמדות, בגלל שהוא בן אדם אינטליגנט". עם זאת, לדובאי כמדינה ערבית ומסורתית יש חוקים משלה בכל הנוגע למשפחה ויחס לנשים - ומחר ב"חשיפה" רסלאן תדבר לראשונה גם על המחירים שנאלצה לשלם.