"הסרט שחושף מה קרה לשר פיטנס הוא תמצית של סרט אמיתי, ארוך הרבה יותר. הסרט הזה הוא תמצית של ארבעה חודשים שבהם המשפחה שלי נכנסה למרוץ שאין בסופו גביע או טקס מרגש. מרוץ על הילדים, על הבית, על החיים.

אני זוכר את הרגע שהמרוץ הזה התחיל, סתם ככה, בלי שום התראה מוקדמת. היה צריך לרוץ, לחבוש את הקסדה, להניע ולטוס ב-500 קמ"ש בפיתולים עזים, וכל פיתול כולל בתוכו עקומות משלו. מרוץ החיים הזה נשא אותנו יותר מאשר אנחנו נשאנו אותו, כשהוא תווה לעצמו את המסלול בדרכו שלו. ואני, עם שני ידיים על ההגה, אוחז חזק. האגודלים בחוץ והעיניים נעוצות בנקודה הכי רחוקה שנראית באופק, כדי שאולי, איכשהו, אוכל להתכונן לבאות ולצלוח את המסלול.

זה גם היה מרוץ נגד הזמן, כי צריך להספיק הכל ביחד – הילדים, הבית, העבודה ושר. אין ברירה אלא לקחת אחריות על הכל ולנסות לראות איך שורדים את זה. כשהבן הבכור שלי שאל אותי איפה אמא, ניסיתי ליצור הזדהות. כשהוא היה אומר לי 'אני מתגעגע אליה', הייתי אומר שגם אני. רציתי לתת לו להבין שהמשפחה שלנו עוברת משבר, אבל שכולנו פה ביחד ואנחנו נעבור את זה. בכל פעם שהוא שאל שאלות, הייתי נותן לו את התשובות האמיתיות. הוא הבין את זה, עם כמה שהוא קטנצ'יק. הוא הבין שעוברים את זה ביחד.

View this post on Instagram

A post shared by SHER Fitness/שר פיטנס (@sher_fitness) on

הייתה לי לאורך כל הדרך אמונה. בימים הראשונים הייתה גם חוסר ודאות, אבל האמנתי בכוחות של אשתי. שר היא בן אדם טוב, ולאדם שעושה טוב, יהיה טוב. קיוויתי שזה זמני ושהדברים יסתדרו.

בשעת משבר, צריך לדעת לנהל דברים בקור רוח, לא לאבד את העשתונות ולהבין שיש פה דבר גדול מאיתנו. כששר נלחמה את המלחמה שלה, הרצון הגדול שלי היה לשבת לידה ולא לזוז, אבל היו לי שני ילדים בבית ועסק לנהל. הייתי חייב לחלק את הזמן שלי ולדאוג שכל אחד מהדברים מקבל את מלוא תשומת הלב. אי אפשר לעשות את זה עם אמוציות, משברים כאלה צריך לנהל בצורה אחראית ושקולה. אם מישהו ישאל אותי מה עושים בסיטואציה כזאת, הדבר הכי טוב שאני יכול להגיד לו זה לנשום עמוק, לקוות לטוב ולהיות זה שמנהל את המצב בצורה הכי טובה שאפשר.

View this post on Instagram

A post shared by SHER Fitness/שר פיטנס (@sher_fitness) on

רק עכשיו אני מתחיל להבין איזה 'גרנד פרי' עברנו, כי כשנוסעים על 500 קמ"ש, קשה לראות את הנוף. בעצם, זה בלתי אפשרי בכלל, כי שנייה של חוסר ריכוז יכולה לגרום לתאונה קשה. רק עכשיו יש לי הזדמנות לצפות מהצד במה שעברנו, וזה מטלטל את הנשמה. היום בערב, תשימו קסדות ותהיו מוכנים, כי הסרט הזה הוא מסלול בפני עצמו לכל צופה".

סרטו של חיים אתגר "שר פיטנס: בין חיים ומוות" במסגרת התוכנית "חשיפה" ישודר הערב, אחרי החדשות בקשת 12