הערב ב"חשיפה" עם חיים אתגר (אחרי החדשות בקשת 12), יתפרסמו עדויות על פיהן אברהם גרנט ניצל מעמדו והטריד לכאורה. התחקיר יחשוף נשים המעידות שחשו מוטרדות ופגועות מהתנהגותו של גרנט, מאמן נבחרת ישראל לשעבר ומי שנחשב לאחד הישראלים המצליחים בעולם. מנחה התוכנית החליט לחשוף בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו על האיומים האישיים שקיבל בעקבות התחקיר. כך הוא כותב:

"התחקיר שישודר הערב בנוגע להתנהלותו של אברהם גרנט זה התחקיר המפרך והקשה ביותר שעבדתי עליו בשנים האחרונות מכמה סיבות. גרנט קורץ מהחומר ממנו עשויים סיפורי הצלחה כחול לבן שכולנו נושאים אליהם עיניים. המשחקים שגרנט אימן מאוחסנים אצלי בראש כזיכרונות מאושרים. וכן, מודה שגם אני הרגשתי גאווה גדולה לראות אותו שם, עם הסרט על הזרוע ביום השואה הבינלאומי מראה לכל אירופה שגם מאמן ישראלי, משלנו, יכול להתחרות עם האריות של אירופה - ולנצח בגדול".

"אבל אז, אישה אמיצה אחת החליטה לספר לי את הסיפור האישי שלה עם גרנט, והסיפור הזה לא היה עבורה זיכרון מאושר, וגם לא הייתה בו גאווה רבה. לאחר שהיא סיפרה על המפגש שלה עם גרנט, הסכר נפרץ. עוד ועוד עדויות הגיעו אליי, בהן גם אישה שסיפרה כי נפגעה מגרנט רק לפני שנה וחצי". 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by חיים אתגר (@haimetgar1)

 

"העדויות של הנשים סיפרו את אותו סיפור. סיפור על המאמן הכול יכול, המקושר, שבקלות יכול להזניק קריירה, על איך ידע להשתמש במעמדו מול נשים צעירות שרחשו כלפיו הערכה רבה והיו זקוקות לעזרתו אך ניצל זאת ופגע בהן. מאז החלו להגיע אליי ואל המערכת לחצים רבים מסביבתו, האשמות ואיומי תביעה אישיים, טלפונים והודעות ממקורביו המכובדים והשמצות על הנשים המתלוננות. מכבש משפטי, בו יועצים בעלי מעמד מפעילים לחץ מסיבי שנרד מהסיפור אל מול דממה מפתיעה מצד רבים שבדרך כלל היו נותנים רוח גבית לתחקיר. אלו רק חיזקו את ההצדקה להוציא את הסיפור הזה אל האור".

"אנחנו לא באים למחוק את ההישגים של גרנט. אנחנו כן באים להאיר זרקור על פינות אחרות בדרך שלו לפסגת עולם הכדורגל, לתת לראשונה את רשות הדיבור לנשים הפגועות שנותרו מאחור באותה דרך. גם להן יש קול. גם הסיפור שלהן ראוי להישמע. ואחרי שפגשתי אותן, הקשבתי להן וזכיתי באמונן אני חושב שהן אמיצות, חזקות וראויות להערצה. אם יורשה לי, לא פחות מאברהם גרנט".

תגובת גרנט: "במשך כל שנות חיי האישיים והמקצועיים ראיתי לנגד עיניי מעל כל ההישגים וההצלחות חשיבות עליונה להישאר בן אדם לפעול ביושר ולתת כבוד לכל אישה ואיש באשר הם. אני איש של אנשים, איש של חברויות. ולאורך השנים קיימתי קשרים עם נשים. בכל קשריי אלו השתדלתי מאוד לנהוג בכבוד ובחברות ומעולם לא התכוונתי לנהוג בחוסר הוגנות או לפגוע בצורה כלשהי באף אישה. מי שחשה אי נוחות או שנפגעה ממני, אני מצטער על כך ומתנצל מעומק ליבי".