זה התחיל ביום בו שיתפה אדם ב"חדשות הבוקר" על סיפור יוצא דופן שהגיע אליה על מטרידן סדרתי. מגישת הטלוויזיה בחרה לחשוף אותו ולצאת לסוג של מאבק נגדו. מהר מאוד הסיפור התהפך, ובמקום שאדם תסקר את הדבר, היא הפכה להיות לב הסיפור כשהיא במוקד האיומים. כשצוות "חשיפה" (היום, חמישי, אחרי החדשות, קשת 12) ואדם צללו לתוך הסיפור, הם גילו שמדובר בעבריין סדרתי שממרר את חייהן של נשים רבות. הוא וקבוצה של עדת מעריציו פעלו בצורה קשה ובלתי נתפסת.

חשיפה - מעיין אדם (צילום: קשת 12, קשת12)
הסיוט של מעיין אדם | צילום: קשת 12, קשת12

בדרך כלל זה מתחיל במפגש וירטואלי שיכול להפוך לדייט. לכאורה אותו אדם מצטייר כגבר נורמטיבי ונעים. אבל לעיתים חלק מהנשים שנפגשו איתו סיפרו על התנהגות קשה מאוד. במקרים מסוימים, שנים ארוכות אחרי אותו דייט, האיש הזה המשיך להציק, להטריד, להלך איימים ולהפעיל קבוצות למטרות שיימינג על הנשים איתן נפגש. הוא הפך את חייהן לסיוט גמור. "זה מפחיד מאוד. אני אומר את זה בתור אבא לבנות" שיתף אתגר 

נגד אותו מטרידן קיימים כתבי אישום, חקירות ובדיקות פתוחות אותן מנהלות הרשויות. אתגר מספר כי לדעתו בתי המשפט לא עושים מספיק ואותם אנשים יכולים להמשיך לפעול איך וכמה פעמים שירצו, "היום זאת מעיין אדם, מחר זאת חס וחלילה כל אישה אחרת" סיפר מגיש "חשיפה". המטרידן צבר כוח וצפיות רבות ברשתות החברתיות, אבל גם מנהלות הרשת לא עושות מספיק, הן טוענות שאין להן מספיק כלים לטפל באותם אנשים.