במשך שנים נחשב רון קופמן לאחד מהעיתונאים המוכרים והבולטים בישראל. פרשן הספורט התפרסם בזכות הסגנון הישיר שלו, שכלל לא פעם גם ויכוחים קולניים בשידור עם מרואיינים ופרשנים אחרים. הוא כתב טור פופולרי בעיתון, כיכב בתכניות טלוויזיה ובקמפיינים ואפילו זכה לחיקוי מדובר בארץ נהדרת – אבל דווקא בשיא ההצלחה, משהו קרה לו.

קופמן נכנס למערבולת של הרס עצמי אותה הצליח לשמור בסוד, עד היום. בפרק נוסף של תכנית התחקירים החדשה של חיים אתגר, "חשיפה", מדבר קופמן על התקופה הקשה בחייו לצד אשתו, שרית. "יש לו עוד 'דודות' לפעמים, או שאת מרגישה שאת צריכה לתפוס אותו?", שואל חיים אתגר את שרית. "כן, כשהוא רב עם מישהו או כשעושים לו עוול. במהותי אני בן אדם רגוע, אז אני מדברת בטון שצריך לדבר איתו".

"כשאומרים לי 'אתה מגזים, וואלק, די', אני אומר: 'אתם צודקים'", מעיד קופמן על עצמו. "אני רוצה להיות טוב, אבל לא יוצא לי". חיים אתגר המשיך ועימת את שרית עם המציאות המורכבת שבני הזוג חיים עמה: "זה כאילו, כשאת חיה איתו, את חיה בכל רגע על ססמוגרף", אמר. "עם יד על הדופק, כן. הוא מספיק חכם ובעל ניסיון כדי לא לעשות את הטעות שוב, כי אם הוא יעשה את הטעות הזאת, אז הוא יודע שהוא יהיה במצב מאוד מאוד מאוד קשה".

"את תהיי שם אם תהיה טעות נוספת?", שאל אתגר את שרית, כשהכוונה היא לנפילה נוספת שעלול קופמן לחוות, כפי שכאמור, חווה בעבר הלא רחוק. "אני אהיה שם", ענתה.