במשך שנים הסתירה הדוגמנית והמגישה טהוניה רובל את הסוד של חייה – עד הערב. ראינו אותה מככבת בתוכניות טלוויזיה ומובילה קמפיינים כדוגמנית, אבל כעת טהוניה עומדת לחשוף את הסוד בפרק פתיחת העונה של "חשיפה" (אחרי החדשות בקשת 12), תוכניתו של חיים אתגר, שסיפר בראיון לתוכנית "חדשות הבוקר" עם יואב לימור על מה שמצפה לנו.

"לא הכרתי את הסיפור הזה, ואני לא חושב שיש מישהו שמכיר את הסיפור הזה. אנשים פונים אלינו ומנסים לברר מה הסוד, זה סיפור קשה, לא מוכר שנחשפנו אליו לראשונה", אמר אתגר. במהלך הראיון, חשף אתגר כי במהלך הצילומים, טהוניה עברה אירוע משמעותי נוסף בחייה, שגם הוא יתגלה הערב. "יצאנו לדרך לצילומים האלו כשאנחנו מבינים שטהוניה רוצה לספר את הסיפור, ויש סיבה לזה שהיא מספרת אותו, יש רגע מסוים בחיים. בזמן התיעוד, והיינו איתה כמעט שנה, קורה עוד דבר בלתי נתפס בחייה שגם עד עכשיו לא סופר".

בקטע מתוך הפרק, נראית רובל כשהיא מספרת בדמעות: "אני חושבת שהייתי צריכה לעבור הרבה פרקים והרבה שלבים בחיים כדי להגיע לנקודה הזאת שאני אוכל לספר את הסיפור שלי ולהגיד אותו בקול רם, כדי באמת להתחיל חיים חדשים. גם את זה עברתי".

לדברי אתגר, הסוד אותו התכוונה טהוניה לספר, הפך לעיני המצלמות לסיפור מורכב אף יותר. "אני חושב שהצופים לא יאמינו כשהם יראו שזה ממש מתרחש מול המצלמה. זה סרט עוצמתי, חזק ומטלטל", סיכם.

בזמן הראיון, נכח חיים אתגר במסדרונות הכנסת, אליה הוא הגיע על מנת לקחת חלק בדיון מיוחד שקבע יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ח"כ דוד ביטן, בנושא עוקץ עולים קשישים. הדיון התקיים לאחר שבשבוע שעבר חשפה מערכת "יצאת צדיק" את מעשיו של יריב בוהדנה, טכנאי שנוהג לעקוץ ולרמות מבוגרים, בייחוד דוברי רוסית שאינם שולטים מספיק בשפה ובתרבות המקומית. בוהדנה, שכבר נעצר, נחקר ושוחרר בעבר, תקף את אתגר באלימות וגרם לפינויו לבית החולים.

המרדף הדרמטי אחרי הטכנאי הסתיים בפציעה (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
חיים אתגר לאחר הפציעה | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

"זה ציבור יקר וחשוב של אנשים שהגיעו לישראל לפני לא מעט שנים ועדיין מתקשים לפעמים להבין עברית, או שהם אנשים מבוגרים ולכן כשמגיע אדם כמו בוהדנה, קל לו הרבה יותר להוליך אותם שולל", אמר אתגר. "כולנו מבינים שצריך פה חקיקה והחמרה מצד בתי המשפט, פעילות משולבת גם של המשטרה וגם של בתי המשפט, אבל בעיקר של בית המחוקקים. אולי נוכל כאן להתחיל את המהלך הזה שיקבע עונשי מינימום ברורים. כל מי שיגיע לבית של אדם מבוגר, כל איש מקצוע שיחשוב להוליך שולל, לרמות ולפגוע, ידע שיש חרב מאוד ברורה מעל ראשו אם הוא ייתפס".