תחקיר "חשיפה" (הערב, ראשון, בקשת 12) מאוד מסקרן על איש עסקים מפורסם ועל התנהלות מוטרפת בעברינותה כלפי נשים. מדובר באיש מוכר בחיי הלילה, בעולם הסלבריטאות ומערכת התוכנית עוסקת בתחקיר הזה זמן רב בעקבות עדויות קשות, מטלטלות, התנהלות שמזכירה בחלקים ממנה התנהלות שהייתה מוכרת מפרשת אלון קסטיאל והאדם הזה לא רק התנהל בצורה קשה מאוד מול נשים הוא גם להערכת המערכת מנסה לפגוע בתחקיר.

"הוא הפעיל צוות של חוקרים פרטיים נגד חשיפה, נגד הבנות, עורכי דין". סיפר אתגר והמשיך, "בסוף השבוע קיבלתי לחשבון האינסטגרם כמות בלתי נתפסת של תגובות של משתמשים פקטיבים. מדובר אדם שלא רק פעל בצורה חריפה לאורך שנים, כולל נגד בנות הזוג שלו שחלקן מוכרות וידועות. 3 תלונות במשטרה כבר הוגשו על פגיעות מיניות. אני מעריך שיהיו עוד ושהסיפור ימשיך להתגלגל אבל הערב יש תחקיר שחייבים לצפות בו כדי להבין מה קרה שם וכדי להבין איך אדם כל כך מוכר בעולם הזוהר פועל בצורה כזאת".

"המפגש איתו תועד במצלמה נסתרת, במהלך המפגש נאמר דבר חריג ויוצא דופן: מדובר בהתנהלות בהסכמה מול אישה והשיח הוא גם על מה קורה כשהאישה ישנה. אותה אישה אומרת 'אני הולכת לישון בצורה אחת וקמה בצורה אחרת'. היא מגלה שהיא קמה אחרת בבוקר. אותו אדם בעצם פונה למערכת חשיפה ומנהל אינטרקציה מאוד מוזרה איתי וזה מגיע לתלונה במשטרה. אנחנו מקווים שזה ייבדק באופן חמור על ידי הרשויות".

אחת המתלוננות היא אחת מכוכבות הריאלטי המוכרות בישראל. "אישה מפורסמת שעוברת את האירוע הקשה הזה כשהיא תלמידת תיכון, אז מדובר בגבר שמבוגר ממנה בשנים רבות. הוא עושה איתה דברים שמטלטלים את חייה עד היום".

תגובת עו"ד אסף שרעף פרקליטו של איש העסקים
מרשי יעשה כל שביכולתו על מנת להוכיח את חפותו, כל פעולותיו של מרשי נעשו כחוק, מרשי עומד בפני תלונות שווא של נשים בגירות אשר פעלו נגדו לאחר שהסתיים הקשר בינהם, יודגש כי חלק מהתלונות נדחו בעבר על ידי בית המשפט ולגבי האחרון אפילו לא בוצעה חקירה.