קייט קונלין חשפה פרטים חדשים אודות בן זוגה לשעבר סיימון לבייב בחלקו הראשון של תחקיר "חשיפה", בו טענה כי ססיליה פלהוי ופרנילה סחוהולם מעולם לא יצרו איתה קשר או הזהירו אותה לגביו. הערב (שלישי), גיבורות הסרט "נוכל הטינדר", שסיפרו לפני שנים על נוכלותו של לבייב, התיישבו מול חיים אתגר והעלו זווית חדשה נגד קייט. טענותיהן, הובילו להתפתחות חשובה בפרשה ולכניסתן של שתי דמויות חדשות ומרכזיות לסיפור, אשר גם הן נפגעו לדבריהן מלבייב.

מערכת התוכנית יצרה קשר עם ססיליה ופרנילה במטרה לאחד כוחות עם קייט במאבק נגד לבייב, אך השתיים סירבו לשתף איתה פעולה. הן טענו כי בניגוד לדבריה, השתיים ניסו ליצור איתה קשר, אך היא שלחה להן מסרים מאיימים: "אני חושבת שקייט מנסה לטהר את שמה. היא לא הלכה בדרך הנכונה", אמרה ססיליה, ופרנילה הוסיפה: "אני מתקשה להאמין שהיא באמת קורבן. פניתי אליה וניסיתי לעזור לה, כל מה שקבלתי זה איומי רצח".

ססיליה, גם את ניסית ליצור איתה קשר?
"כן, אבל היא מעולם לא ענתה על זה".

פרנילה: "הסרט יצא והיא החלה לקרוא לנו שקרניות. מעולם לא שמעתי התנצלות, היא לא פנתה אלינו ומרגיש קצת מוזר שהדבר היחידי שהיא עושה זה לפנות לתקשורת ולערוץ טלוויזיה. כשאת נופלת קורבן, הדבר המתבקש הוא לפנות למשטרה".

ססיליה: "אני חשדנית לגביה ולגבי הסובבים אותה, מה הם מתכננים ואיך הם עלולים לנצל אתכם".

ססיליה ופרנילה טענו כי קייט שיקרה על כך שהן לא יצרו איתה קשר מעולם, וקייט טענה: "לא קיבלתן שום מסר מטעמן, מתברר שהן היו בחסימה. סיימון ביקש ממני את הטלפון וביקש לראות את האינסטגרם, הוא אמר שיש אנשים שלא צריכים לצפות לי בפרופיל". 

קייט, יכול להיות שסיימון לבייב ביקש ממך להגיע לכאן ולהתראיין אצלנו?
"זה מצחיק אותי שאתה אומר את זה. מבחינת סיימון, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זה שמישהי שקרובה אליו ומכירה אותו תקום ותגיד שכל מה שראיתם זה פייק". 

ססיליה ופרנילה מעידות נגד קייט  (צילום:  מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12)
"היא קראה לנו שקרניות". פרנילה סחוהולם | צילום: מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12

הסוד שקייט הסתירה

לאור הטענות של ססיליה ופרנילה, קייט עברה שתי בדיקת פוליגרף מטעם התוכנית ויצאה דוברת שקר בשתיהן, מעידה שרה טל ממכון פוליגרף 'אביר':  "גיליתי שהגיעה מישהי מוכנה וערוכה לבדיקה, היא ניסתה להשפיע על הנשימה שלה. במהלך הבדיקה היא שינתה את הגרסה שלה מספר פעמים".

בדיקת הפוליגרף הייתה חד משמעית, וקייט הסתירה מידע חשוב. לאחר שמערכת התוכנית אימתה אותה עם התוצאות, היא החליטה לחשוף סוד ששמרה מהם ולהתוודות: "יש משהו שיושב לי על הלב ואני מרגישה שמשהו לא נקי. יש מצב שזאת גם הסיבה שאני לא עוברת פוליגרף". מתברר כי לאורך הזמן הזה, קייט הופעלה על ידי אדם מסתורי, אשר גם הוא נעקץ על ידי לבייב. בשלב הזה הוא התלווה לקייט בצילומי התחקיר, וסיפר: "הכרתי את קייט בסיטואציה מאוד לא נעימה. הייתי בקשר עם סיימון, נפגשתי איתו ועם השותף שלו, השקעתי בו 50-60 אלף שקל". 

קייט קונלין והשותף שלה (צילום:  מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12)
"השקעתי בו 50-60 אלף שקל". השותף של קייט | צילום: מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12

כשנכנסת איתו לדיל, לא חשבת – "על האיש הזה היה ספיישל בנטפליקס"?
"הגעתי למצב שאני מבין שהוא מנסה לעקוץ אותי. מאז אני יושב עליו ואוסף מידע".

השותף של קייט ביקש לא לחשוף את זהותו והוא התראיין לסרט בפנים מטושטשות. לדבריו, הוא בכלל קורבן של סיימון לבייב. בשבועות האחרונים קייט גילתה לו הכל על הקשר שלה עם מערכת התוכנית, ולטענתו בכל הזמן הזה הוא העביר לה מידע ורק ניסה לעזור מאחורי הקלעים: "פניתי אליה בשביל שתעזור לי עם מידע לגביו ואני אתן לה גם מידע, שנעבוד ביחד ונגיע לאמת. חשבתי על אסטרטגיה להביא אותו לפגישה, הוא לא נפגש עם כל אחד".

באיזה רמת אינטראקציה אתה עם סיימון?
"בקשר תמידי, דברנו היום".

ססיליה וקייט - העימות  

בזמן שקייט חשפה את האדם אשר הפעיל אותה והוא טען כי הוא עדיין בקשר עם סיימון ויכול לעזור למערכת להגיע אליו - ססיליה ופרנילה עדיין לא היו בטוחות כי הן מעוניינות לשתף פעולה עם קייט. ססיליה החליטה להגיע לארץ, להתייצב מולה ולהתעמת איתה לראשונה פנים אל פנים.

"עברתי גיהנום בארבע השנים האחרונות, התמודדתי עם שתי תביעות, פשטתי רגל באנגליה, הפסדתי הכל, אני לא יכולה לחזור למולדת שלי", ססיליה טענה בפני קייט והמשיכה: "כשעברתי את כל זה, ראיתי אותך ואותו, חיים את החיים הטובים". קייט הגיבה לה: "כשאת חיה עם המפלצת הזו, את לא מבינה את הסיטואציה. יש סביבו אנשים שמגבים את הסיפור שאת ופרנילה האויבות מספר אחת שלו, הוא אובססיבי אליכן. אני חושבת שהוא מצא בי צד חלש ואמר: 'אני יכול לשלוט בה'. הייתי במתח, בדיכאון עמוק, היו לי מחשבות אובדניות הרבה פעמים ורציתי לדבר איתך".

ססיליה מתעמתת עם קייט  (צילום:  מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12)
"עברתי גיהנום בארבע השנים האחרונות". ססיליה פלהוי | צילום: מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12

העימות בין השתיים המשיך, וססיליה האשימה את קייט: "שלחת הודעות מאיימות לפרנילה והיינו רוצות שתפני אלינו ותתנצלי בפנינו. חובת ההוכחה עליך, מבחינתי ההוכחה צריכה להיות מעבר לתקשורת, ההוכחה היא ללכת למשטרה".

קייט נמנעה עד כה מלמסור לשוטרים כל מה שידוע לה על "נוכל הטינדר", אבל בעקבות בקשתה של ססיליה, השתיים יצאו יחדיו לתחנת המשטרה שם קייט הגישה תלונה נגד לבייב ושיתפה: "אני מאשימה את עצמי במלא דברים, לוקחת אחריות. אני מאוד מעריכה את זה שססיליה קיבלה אותי כי אני מרגישה שאנשים לא סומכים עליי או מאמינים לי".

ססיליה מתעמתת עם קייט  (צילום:  מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12)
"כשאת חיה עם המפלצת הזו, את לא מבינה את הסיטואציה". קייט קונלין | צילום: מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12

מנהלו העסקי של לבייב: "העברתי לו ארבעה מיליון שקלים"

במקביל, סיימון התחיל לחשוד שמשהו קורה מתחת לאף שלו, והוא הקליט הודעה למנהל העסקי שלו: "צריך להרגיע את קייט כי משהו שם מתבשל. אני מבין שאין לך זין לזה, אבל זה חלק מהפרויקט, אנחנו נתחרט ונבכה על זה. העורכי דין יעלו פי אלף יותר מזה, יש לנו הזדמנות לסדר את זה אחת ולתמיד".

המנהל שמעבר לקו הוא מי שכבר תועד על ידי המערכת בעבר כשניסה לקנות את שתיקתה של קייט, ולבייב שוב שלח אותו כדי לפתור אחת ולתמיד את "בעיית קייט". ברגע אחד, המנהל העסקי שהיה לצידו של לבייב כל התקופה, החליט לחצות את הקווים ולחשוף הכל: "עם המידע שיש לי עליו הוא יכול למצוא את עצמו בכלא לפחות חמש שנים. מה שראיתם בנטפליקס זה רק קצה הקרחון".

המנהל העסקי סיפר על חוזה מיוחד שהיה ביניהם - הסכם ייצוג בלעדי של הנוכל סיימון לבייב. בחוזה מצויין כי הוא גובה את מלוא התמורה עבור ההכנסות שלו בתחום פרסום, טלוויזיה, דוגמנות, תיאטרון וקולנוע. ממרץ, הכספים שלבייב קיבל אחרי הסרט של נטפליקס עברו דרכו, הוא חשף: "קבלתי כספים על סרטונים וברכות שהוא עשה".

באיזה סכומים זה היה?
"בסביבות 200 אלף דולר, כל ברכה ממוצע זה 150 דולר, היו לי 1,000 ומשהו".

המנהל העסקי של סיימון לבייב  (צילום:  מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12)
"הייתי על סף תהום, מרוסק מבפנים". המנהל העסקי של לבייב | צילום: מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12

המשימה של המנהל העסקי הייתה "להחיות את הדמות" ולשמור על שקט תעשייתי עבור נוכל הטינדר, זאת הסיבה שהיה לו חשוב להשתיק את קייט ולקבור את הסודות של לבייב. "היינו בתהליכים של הפקת סרט בחברה ידועה בארץ והיה לי אינטרס שהכל יהיה רגוע. אם קייט תפרסם שסיימון לקח ממנה כספים, זה רק יוכיח שהסרט של נטפליקס נכון, ואז לא יהיה סרט עליו. רציתי שתהיה לה הזדמנות לקבל את הכספים שלה חזרה".

ברגע שהבנת שקייט התלוננה במשטרה, זה הלחיץ אותך?
"זה לא הלחיץ אותי. הבנתי שגם אני שם, אני באותו מקרה" .

אז אתה גם קורבן של סיימון?
"כן. לקח לי הרבה זמן להודות שנעקצתי. להגיע לפה ולהיות מסוגל לדבר איתך ולהגיד 'הייתי קורבן של סיימון לבייב שעקץ אותי', זה לא נעשה ביום". 

לבייב והמנהל העסקי שלו שכעת פנה נגדו, הכירו בספטמבר 2020 עוד לפני שיצא הסרט נוכל הטינדר. המנהל העסקי באותם ימים ניהל דירות יוקרה בתל אביב ולבייב היה קליינט שלו. "סיימון הציג את עצמו כאדם מבוסס מאוד. הפכנו לסוג של חברים ולאט לאט נכנסנו לגלגל כמעט אין סופי. הוא אמר שהוא תקוע, לא נזיל והוא ביקש עזרה".

כל העולם ראה בסיימון לבייב נוכל אבל הוא ראה בו הזדמנות עסקית. אפשרות להחזיר לעצמו חלק מהכספים שסיימון חייב לו, הוא הסביר: "הגעתי למצב שזאת הייתה הדרך היחידה שלי לנסות להשיג את ההפסדים שלי". זאת גם הסיבה שהוא חתם איתו על החוזה שהפך אותו למנהל שלו: "הבנתי שהבור שלי עמוק ושהוא חייב לי סכום כסף מאוד גדול, אז דאגתי שהוא יעבוד כדי להחזיר את הכסף הזה".

הדרכונים המזויפים של סיימון לבייב (צילום:  מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12)
הדרכונים המזויפים של לבייב | צילום: מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12

המנהל העסקי הבין שאם הבועה של סיימון תתפצוץ אז הוא לא יקבל את כספו. הוא היה חייב להשאיר את המותג בחיים כדי שלבייב יקבל פרויקטים, אלא שהמותג "סיימון לבייב" גבה ממנו מחיר יקר. לדבריו, המנהל היה ממן את המסעדות, החופשות והטיסות של לבייב. "כל ההוצאות שהוא השתמש זה בכרטיס אשראי על שמי, הוצאות מטורפת. הייתי הבנק שלו".

כמה כסף העברת לו סך הכל?
"העברתי לו ארבעה מיליון שקלים".

אתה האיש שסיימון עקץ בסכום הגדול ביותר.
"נכון, זאת לא תחרות שרוצים לנצח בה. הייתי על סף תהום, מרוסק מבפנים. לא הייתי מסוגל לעבוד או לענות לטלפונים".

המנהל העסקי חשף גם מסמכים בנקאיים פיקטיביים שלבייב שלח לו לכאורה כדי להוכיח לו כי העביר לו חלק מהכסף שחייב לו. הוא גם חשף דרכונים מזוייפים  שלבייב הציג בפניו, ממש כמו אלו שנתפסו עליו בעבר ושלחו אותו לעונש מאסר. "הוא שלח לי את זה כדי להראות לי שיש לו יכולות".

אתה מבין על איזה חומר נפץ אתה יושב עם הזיוף של המסמכים האלה לכאורה?
"כן. לכן הסיכון שלו הרבה יותר גבוה, אני יודע עליו דברים. אם הייתי במקום שלו, לא הייתי ישן בלילות. אני לא עושה חצאי דברים, אם הוא יודע שאני פה, הוא יודע שיש תוכנית שלמה שתתבצע בצורה מיטבית וקצרה. זה לא ימשך הרבה זמן". 

העימות עם סיימון

קייט, השותף שלה, ססיליה ומערכת התוכנית ניסו לגרום ללבייב לפגוש אותם. בשבועות שקדמו לרגע הזה, השותף של קייט שמר במכוון על קשר קרוב עם לבייב ועכשיו הוא הציע לו לתווך בינו לבין קייט, ליזום ביניהם פגישה בארבע עיניים כדי שיגיעו להסדר כלשהו.

קייט ולבייב קבעו להיפגש ביום שישי בערב בכיכר דיזינגוף בתל אביב, רגע לפני הפגישה קייט עדכנה: "סיימון מגיע עם מאבטחים, אוטו משוריין. מן הסתם הם קודם יבדקו שהכל בסדר ורק אז הוא יצא מהאוטו". כשלבייב הגיע, חיים אתגר וססיליה יצאו לעברו במטרה להתעמת איתו. כשהוא התבקש להתנצל בפני ססיליה הוא הגיב: "את שקרנית. כמה כסף שילמתם להן? אני אתבע אותה, היא שקרנית. נטפליקס שילמו לה מיליונים", גם לעברה של קייט הוא אמר: "אני אתבע אותה, מליונים נתתי לך, קיבלת ממני מליונים".

סיימון לבייב (צילום:  מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12)
"שקרנית, אני אתבע אותה". סיימון לבייב | צילום: מתוך "האישה שהפילה את נוכל הטינדר", קשת 12

ממצאי התחקיר נמסרו לידי המשטרה ועומדים במרכזה של חקירה במחלקת ההנואה של משטרת תל אביב. מי שאזרו אומץ ונחשפו, התלוננו לאחרונה נגד סיימון לבייב על עבירות של קבלת דבר במרמה, התחזות וזיוף. בת הזוג לשעבר, המנהל הנאמן וגיבורת הסרט בנטפליקס - כולם איחדו כוחות בתקווה שיחד יצליחו במקום בו הרשויות כשלו ויביאו למעצרו של "נוכל הטינדר".

תגובתו של סיימון לבייב לתחקיר הייתה כי הכל שקרים._OBJ