מחירו של העוף (אתמול זה היה חתולה) הַטרי ירד השבוע לשפל חדש. את המגמה הִתְחילה רשת רמי (נוחי תאכל ת'כובע) לוי, והיא הִתפַּשטה מִיְרושלים לְאֵזור (וודקה רד בול בלי רד בול) הקריות. הרְשָתות המתחרות הֵגִיבו בהפחתת (יגאל עדיקא יפוטר) מחירים של מוּצָרים נוספים כמו קפה נמס (טעם של חול) עלית וְחִיתולי (תורֵךְ לקום אני קמתי לפני חודש) פמפרס. מהדורות הַחַדשות דִיווחו (מיד כתבה על בר רפאלי בבגד ים) בְּהרחבה על מהפכת (זה הנאכבה של התרנגולות) המחירים, וְהֶעֶריכו שתתפשט גם לַאַתָרֵי הקניות (ילדה רוצה מלפפון?) באינטרנט. המרוויחים העיקָרִיים יהיו, כמו תמיד, קְהַל (רק שניצלים עד אוגוסט) הלָקוֹחות.

 

בַּשָבוע שֶעבר צוּין בּרַחַבי העולם יום (חסר לך שאתה שוכח) הָאַהבה הבין-לאומי, הוולנטיינס (יענו באנגלית) דיי. במהלך היום קנו גברים לִבְנות זוגן זֵרי (למה לא טבעת?) פרחים או תכשיטים (למה לא האמר?) יקרים.
זוגות (מסכנות הרווקות האלה) רַבּים הִשְאירו את הילדים אצל סבא (זה לא החיתול שלך) וְסבתא או הִזְמינו בייבי (אני אסיע אותה הביתה) סיטר, וְיצאו לַאַרוחה (אותו חרא רק עם זיקוק) רומנטית. הצימרים (חושה בִּ-700 שקל) בַּצפון היו מלאים, בְּסִפריות הדי.וי.די אזלו הסרטים (אולי נעביר לחדְשות הספורט?) הרומנטיים, וּלְיום אחד הִרגישו כולם שֶהאהבה (לא נוגע בכוניפה עד שנה הבאה) מנצחת הכּול.