הערב אחרי עובדה ישודר הפרק הראשון בסדרה "זוגות", שעוקבת אחרי ארבעה זוגות שונים, בגילאים שונים, שמתמודדים עם דילמות ומשברים שונים בחיי הזוגיות שלהם. הצעירים של הסדרה, אורית ורונן דוידוב, לא נראים היום כמו שום דבר שקרוב לזוג במשבר, אבל לפני כמה שנים הם עמדו בפני דילמה לא קטנה - כזו שלא הגיעה ממנו או ממנה, אלא דווקא מכיוון ההורים שלהם. הבוקר הגיעו השניים לתוכנית "הבוקר של קשת" כדי לדבר קצת על מה שהיה.

"כשחברה שלך רוצה לעשות שיחת 'יחסינו לאן', אתה יודע שאתה בבעיה", מספר רונן ב"זוגות", "אבל הבעיה היא שאצל הבוכרים, אתה צריך לעשות את השיחה הזאת גם עם אבא שלה". רונן, שגדל בבועה התל אביבית והיה אז סטודנט בן 24 בקושי, לא כל כך מיהר להתחתן, ולא יכול היה לדמיין את עצמו מחזיק בית, לוקח משכנתא או מגדל ילדים. אבל אחרי שנתיים פלוס עם אורית, ההורים שלה תפסו אותו לשיחה והזכירו לו את מה שכבר ידע מהבית - שבעדה שלהם נהוג להחליט אחרי כמה חודשים אם סוגרים את הבאסטה או נפרדים לשלום.

רונן ואורית (צילום: סטודיו שלום)
שיחת "יחסינו לאן" עם אבא שלה - רונן ואורית | צילום: סטודיו שלום

"אתה יודע שזה לא מקובל אצלנו, אצל הבוכרים, ככה לצאת בלי 'תכלס'", אמרה לו אמא של אורית אז, והאב לחץ, "אני רוצה להתקדם, הבת שלי כבר לא בת 16, יש לנו כבוד". הוא הראה לרונן כרטיסי ביקור של יהלומנים, רופאי שיניים - והסביר לו שיש עוד אופציות אם הוא לא בעניין. 

בסופו של דבר נראה שההורים השיגו את מבוקשם, כי מאז שצולמה הסדרה אורית ורונן כבר הספיקו להצטייד במשכנתא ובעגלת תינוק. אבל היו לא מעט עליות ומורדות שעברו על השניים בדרך לשם, אותן תוכלו לראות ב-"זוגות", הסדרה הדוקומנטרית של דוד אפק שעולה לשידור הערב.

עוד ב"זוגות":

>> באהבה אין חוקים: הזוגות שינפצו לכם את כל המיתוסים
>> קבלו את כוכבי "זוגות"

"זוגות" - ימי ראשון ב-22:15