את אבי דנגור אתם וודאי מכירים כאבי הזמר, דמות קאלט של זמר ים תיכוני רווי כריזמה ונטול מודעות עצמית, שהוא עצמו יצר אחרי שסיים את לימודי המשחק בבית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים. תחילה הוא כיכב בדמות ברחבי הרשת, אחר כך בערוץ 24 ואז אפילו בהוט החליטו להפוך אותו לכוכב. אבל אבי הזמר הוא לא הדמות היחידה ששמה את אבי דנגור במרכז הבמה, גם ההצגה "מייקל", פרוייקט הגמר שלו בלימודים, זכה להצלחה מסחררת והפך אותו ליקיר הברנז'ה. 

אבי הזמר תמונת יחצ 5 (צילום:  יחסי ציבור )
אבי (לא רק) הזמר | צילום: יחסי ציבור

רוני נופלות על הרגליים (צילום: נופלות על הרגליים)
בתפקיד רוני ב"נופלות על הרגליים" | צילום: נופלות על הרגליים

בימים אלה הוא משתתף בדרמה הבלשית שיצרה רותי רודנר "נופלות על הרגליים", שם הוא משחק לראשונה דמות משנה, חצי קומית חצי רצינית. שאלנו אותו איך הוא מתמודד עם הוויתור על התפקיד הראשי? "זה מרגיש טוב", הוא קבע והוסיף: "אני לא מתורגל כל כך בתפקידים שהם כאלה טקסט וזה, אהבתי יותר לבוא ולהתפרע באימפרוביזציות וכאלה ופה זה היה לשבת, ללמוד, לשחק עם אנשים".

בדומה ליתר התפקידים שגילם בחייו, נראה שגם הפעם דנגור הצליח למצוא נקודות דמיון בינו לבין דמותו של רוני פיין אותו הוא מגלם בסדרה. "שיחקתי כזה די עצמי, לא יותר מדי מחופש", הוא סיפר וציין שהוא זיהה קווי דמיון עם רוני בעיקר ברגעים של חרדת תקשורת מול אנשים.

עוד ב"נופלות על הרגליים":

"נופלות על הרגליים": שני, אחרי ארץ נהדרת