מונית האהבה

_OBJעל המונית: אמיר הישראלי וחברתו מאריקן ההולנדית

בדרך אל: בן יהודה, תל אביב

קילומטראז': 3 ק"מ

תקציר הנסיעה
: עידו מארח במונית את ההולנדית שתמיד חלמה להגיע לארץ ולצוף בים המלח אך בינתיים, טרם הספיקה לרדת לים המלח, היא הצליחה למצוא אהבה. השאלות מתחילות והם מפציצים: את הפדיקור עושים ברגליים, "umbrella" ו-"disturbia" מבוצעים על ידי ריאהנה ואצטדיון וומבלי נמצא בלונדון.  התשובות זורמות והזוג חוגג כל תשובה נכונה בהיי-פייב ובנשיקה רומנטית. הזוג עובר לשאלות הבינוניות: שש רגליים יש לזבוב, פיבי בופה מ"חברים" מנגנת בגיטרה ואז לפתע עולה השאלה הקשה מכולן והיא בכלל מופנית לנהג: מי אתה עידו רוזנבלום? מאריקן ממהרת לבקש חתימה לאחר שהיא מגלה כי מדובר באחד ממפורסמי ארצנו, ואם לא חתימה, אז לפחות חברות בפייסבוק. הנסיעה מסתיימת כשהם זוכים להזדמנות לזכות במונית ועושים שמח ברחוב.

השאלה ששינתה הכל: באיזה ענף ספורט משתמשים במונח "וואזרי". למאריקן זה נשמע יפני ומיד עלו האופציות המתבקשות: סומו, ג'ודו וקראטה. האינסטינקט הראשוני של אמיר היה סומו אך מאריקן מחליטה ג'ודו, סליחה, "יודו",  והם זוכים ב-8,000 ש"ח.

מה למדנו: שחתימה ממפורסמים זה כל כך המאה ה-19

המונה דופק: 8,000 ש"ח לטובת יחסי ישראל-הולנד

מונית הרוחות

_OBJעל המונית:  ויקי ונלי עם אוריינטציה כלכלית

בדרך אל: בת ים

קילומטראז': 6 ק"מ

תקציר הנסיעה: הבנות חזרו משופינג ועידו מתעניין ברכישות האחרונות ומגלה את ה"גוזיה"- חולצת סטרפלס שעידו מצא לה שימוש חדש. בין חולצה לחולצה, עידו מגלה כי חלומה של ויקי הוא לעבוד בבנק והשאיפה לעשות מיליונים כמו אתי אלון. כבר בשאלה הראשונה נתקלו הבנות בתמרור עצור, הן התקשו למצוא את הכיוון שנמצא בין דרום מזרח - לצפון מזרח. אופציות רבות עלו: ישר, מרכז ואפילו מערב. לבסוף הן החליטו על "מערב" וצברו את הטעות הראשונה. אחרי המכשול הראשון, הבנות המשיכו לשאלה השנייה והתבקשו להגיד באיזו מאה נמצאת השנה 1735.  גם כאן, האופציות היו רבות: המאה ה-35, המאה ה-30, המאה ה-71 והחברה הטלפונית אף הוסיפה והציעה המאה ה-2. לבסוף החליטו על המאה ה-17 וטעו. לאחר שתי השאלות המאתגרות הגיעה הישועה והבנות ענו נכונה שהאפיקומן עשוי ממצה, ולא מכסף כפי שענתה ויקי בפעם הראשונה.

השאלה ששינתה הכל: מי הודח אחרון לפני תכנית הגמר בעונה האחרונה של "האח הגדול" . למרות שנלי לא ראתה את התכנית היא חשבה שהעיוור הודח לפני הגמר, וויקי חשבה שזו הייתה דווקא איילה. לבסוף הבנות ניחשו "ארז" וזוכות בכל הקופה. וכן, הן נזכרות שהוא חירש ולא עיוור.

מה למדנו: שהמאה ה-30 נראית מאוד כמו שנת 2010

המונה דופק: 1,500 ש"ח למען השכלה גבוהה

לחשוב לגו, לחשוב פאזל

_OBJ

הפעם למונית הכסף הייתה הפתעה לנוסעים. בסוף הנסיעה אמיר ומאריקן התבשרו שיש להם בהזדמנות לזכות במונית עצמה. עידו הודיע להם על התחרות ומיד אמיר, דובר העברית בין השניים, ניגש למלאכה ויצא לגייס את הרחוב לעזור לו לזכות במונית. אמיר גייס במהרה מספר מכובד של אנשים וחשב על אסטרטגיה - ברכות ובגמישות, ללא הנעליים וכפי שאמר: "לחשוב לגו, לחשוב פאזל". המונית התמלאה באנשים - תיירת הולנדית, אמיר אחד ועוד אנשים גמישים שהקריבו כמה שניות של נשימה. הם סיימו עם ספירה מכובדת של 16 אנשים.

>> חייבים עוד קצת מונית הכסף? צפו בפרקים מלאים של מונית הכסף ב-mako VOD