_OBJתיכון הלבבות השבורים

על המונית: קרינה וגל התיכוניסטיות מאילת

בדרך אל: פארק הספורט

קילומטראז': 2.5 ק"מ

תקציר הנסיעה: קרינה וגל מתיכון הלבבות השבורים באילת עלו על המונית ועוד לפני שהבינו, צלצל הטלפון של גל ובקו השני חיכה לה בר, האקס ממנו נפרדה לפני ארבעה ימים. טלפון ראשון מני רבים. המשחק התחיל והשאלות הקלות עברו יחסית בלי בעיה - גופייה וחזיה נקראים ביחד גוזייה, מצפה רמון נמצא במכתש רמון, אבל בגלל חוסר תשומת לב, גל חשבה שהתכנית מוצ"ש ששודרה בערוץ הראשון שודרה ביום ראשון. אופס. הבנות המשיכו בנסיעה, נעזרו באימה של קרינה בענייני בוב מרלי אבל אז שוב הטלפון צלצל – זה בר, האקס של גל. היא התעלמה והן המשיכו בנסיעה – ענו נכונה על מזלות, טעו כששכחו שרסיסי לילה נקראים טל ואז הגיעו ליעד ונשארה להן שאלה אחרונה ללא אפשרות לטעות - מה שמה בעברית של הסדרה Gossip girl?  בעזרת איש מהרחוב, הבנות ניחשו נכונה "אחת שיודעת".

>>פספסתם את הפרק? היכנסו לפרק האחרון של מונית הכסף לצפייה ישירה

השאלה ששינתה הכל:  לאחר שהגיעו ליעד, החליטו הבנות, אחרי שהתייעצו עם בר, האקס של גל, ללכת על שאלת כפול או כלום. לבנות הוצג קליפ בו נראה סנאי עושה סקי מים ועידו רצה לדעת האם הסנאי גולש נגד כיוון השעון. בעזרת חכמת הרחוב וחכמת בית הספר של הבנות, ניחשו נכונה ולקחו את כל הקופה.

מה למדנו: כל מה שחשוב בגיל 15 זה להיות יפים

המונה דופק: 4,500 שח לארוחה במקדונלדס ושמלות בזארה

 

_OBJחוף הים של ירושלים

על המונית: חופית מירושלים

בדרך אל: 606

קילומטראז': 3 ק"מ

תקציר הנסיעה: חופית הירושלמית עברה רק לפני חצי שנה לאילת וכעת גרה עם שותף ועובדת במסעדת גורמה בעיר. המשחק התחיל בשאלות הקלות אבל חופית כנראה לא הייתה מרוכזת וטעתה כבר בשאלה הראשונה כשלא ידעה שדמשק היא בירת סוריה. בשאלה הקלה השנייה, חופית נעזרה בחבר הטלפוני בכדי לענות מיהו הנשיא השחור הראשון של דרום אפריקה אבל גם אז טעתה - ייתכן וזה החום או אולי האוויר באילת ששונה מירושלים, חופית לא הצליחה לשמוע היטב את החבר בטלפון וניחשה שהנשיא הוא "רונדלה" במקום נלסון מנדלה. מהשאלה השלישית המצב השתפר והנאחס עבר - חופית הצליחה לענות שאסתי המכוערת היא הגרסא הישראלית לבטי המכוערת.

השאלה ששינתה הכל: השאלה הרביעית והאחרונה בשאלות הקלות הראתה שהכל כבר אבוד. חופית ניסתה להיעזר באדם ברחוב, שבמקרה היה יהודה, בחור שהיא מכירה, כדי לענות על השאלה מהו ה-AC בחדרי המלון. חופית ספגה טעות שלישית לאחר שלא ידעה ש-AC הוא מזגן ונאלצה לרדת מהמונית באמצע הדרך.

מה למדנו: המעבר מירושלים לאילת לא פשוט בכלל

המונה דופק: 0 ש"ח בגלל יהודה

_OBJגנן גידל דגן בגן

על המונית: אודי ונני הגננים

בדרך אל: מלון הנסיכה

קילומטראז':  10.5 ק"מ

תקציר הנסיעה: אודי ונני (נתנאל) באו לשבועיים חופש באילת ובין היתר עבדו בגננות. המשחק התחיל כרגיל עם השאלות הקלות, או שלא? כבר בשאלה הראשונה הסתבכו - באיזו שנה עברית התרחשו מאורעות תרפ"ט, השניים לא ידעו שהתשובה נמצאת בשאלה וחשבו שעידו מדבר בקודים. השניים ביקשו לדעת מה זה תרפ"ט ולמרות שעידו רמז בגסות שמדובר בשנה עברית, אודי ונוני עדיין לא הבינו שזו התשובה. עידו המשיך לרמוז והשניים החליטו להשתמש בחבר טלפוני שניחש שהשנה הייתה תש"ח - זה לא עזר להם והם טעו. ההמשך נראה יותר מעודד - ארז טל הוא המנחה של מועדון לילה, הרועה יוצא עם העדר למראה, יואב יצחק שר את "פני מלאך" ו"זה הזמן לסלוח", אבל אז הגיעה השאלה הקשה - מה מקצועו של זובין מהטה? השניים נדהמו מהשאלה מאחר ולא שמעו מעולם את השם ונאלצו לשאול מישהו מהרחוב שלמזלם ידע שמדובר במנצח התזמורת המפורסם. הגננים ספגו טעות נוספת כשלא ידעו שהקופה אמריקה היא טורניר הכדורגל לאומות של דרום אמריקה. השניים עברו לשאלות הקשות על אלף שקלים ללא גלגלי הצלה וללא אפשרות לטעות.

השאלה ששינתה הכל: למי מיוחס במשפט "אין ייאוש בעולם כלל". עידו ניסה לרמוז שמדובר באישיות דתית שנפטרה, אך הרמז לא עזר לשניים לנחש שמדובר ברבי נחמן מברסלב וירדו מהמונית באמצע הדרך.

מה למדנו: סלמתק זה הסבבה החדש

המונה דופק: 0 ש"ח והצלחה בטרמפים הביתה

מונית הכסף. שבת ב - 21:15

פספסתם את המונית? צפו בפרקים המלאים של מונית הכסף לצפייה ישירה 

רוצים להיות חברים של עידו? היכנסו למונית הכסף בפייסבוק

רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו כבר עכשיו