מג"בניק, חשמאלי וכדורגלן עולים על מונית

על המונית: דודו, עמית ואודי חמודי

בדרך אל: מלון המג'יק פלאס

קילומטראז': 3.2 ק"מ

תקציר הנסיעה: שלושה חברים מבושמים מעט עלו על מונית באילת ותפסו את עידו רוזנבלום במונית הכסף. מאושרים וחוגגים את רווקותו של אחד מהחברים שביטל חתונה, ביקשו מעידו לרחם ולשאול שאלות קלות על המונדיאל. הנסיעה מתחילה ועידו מקיים את ההבטחה: ברזיל היא הנבחרת שזכתה בהכי הרבה גביעי עולם בכדורגל, קיבוץ יזרעאל נמצא בעמק יזרעאל, טדי קולק עמד בראש עיריית ירושלים והאות פ' היא האות ה-14 בא"ב העברי. אחרי ההצלחה בשאלות הקטנות, אודי חמודי החל להשמיע קולות של חתולה ומכאן הדברים החלו להתדרדר. השלושה לא ידעו היכן נמצאות קופקבנה ואיפנימה ואודי חמודי החל להראות את פרצופו האמיתי והעצבני.

השאלה ששינתה את הכל: מה רצתה להיות דמותו של צביקה הדר בסרט "עפולה אקספרס"? השלושה הגיעו ליעד אך לא הצליחו להיזכר ברצונה של הדמות אותה גילם צביקה הדר. לאחר שניסו לשאול אדם מהרחוב, החלו החברים להתווכח ביניהם ולבסוף נכשלו וכל הלכלוך בין השלושה עלה.

מה למדנו: שכוכב זה לא באמת מקצוע

המונה דופק: 0 ש"ח והאנגאובר עצבני בבוקר

על שלוש בנות דיברה התורה

על המונית: דניאלה, יסמין ושגית המתחזקות

בדרך אל: פיצה "גן עדן", אילת

קילומטראז': 3.5 ק"מ

תקציר הנסיעה: עידו רוזנבלום גילה שזה כנראה לא הערב שלו לאחר שלמונית עלו שתי נשים דתיות ונשואות ואחת המתחזקת ועומדת להינשא לבחיר ליבה. הבנות החלו את הנסיעה בשאלות הקלות וצלחו את השאלה הראשונה וניחשו שמצרים הביעה מחאה על החיקוי של יצפאן למובארק, השקל החליף את הלירה ורק לשוער בכדורגל מותר לגעת בכדור בידיים. אל הבנות הצטרף בחיר ליבה של יסמין שלמרבה השעשוע, שמו בישראל - עידו. כשנשאלו באיזה ענף ספורט כיכב ג'ימי קונורס, ניסו החבורה להתקשר לאחד החברים אך לפתע טענה אחת הבנות כי בורא עולם העניק לה את התשובה כאשר פלטה "טניס" והוסיפה 500 ש"ח לסכום המצטבר וגרמה אפילו לעידו רוזנבלום לתהות על קיומו של אלוהים. החבורה ניצלו את גלגל ההצלה האחרון כאשר התבקשו להשלים את פתגם חז"ל "איסתרא בלאגינה... קיש קיש קריא" ונשארו ללא גלגלי הצלה למול השאלות הקשות.

השאלה ששינתה את הכל: לאחר שניסו לספור את המילה ה-17 בשיר החנוכה "מעוז צור". נשאלו החבורה באיזו שנה שם זוהר ארגוב קץ לחייו? יסמין נזכרה שראתה תכנית על זוהר ארגוב וענתה נכונה כאשר אמרה 1987.

מה למדנו: המילה "ישועתי" למעשה מורכבת מארבע מילים שונות

המונה דופק: 5,000 ש"ח כתרומה לצדיקים

>> צפו בתכנית המלאה של מונית הכסף לצפייה ישירה

מונית הכסף. שבת ב - 21:15

רוצים להיות חברים של עידו? היכנסו למונית הכסף בפייסבוק

פספסתם את המונית? צפו בפרקים המלאים של מונית הכסף לצפייה ישירה

רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו כבר עכשיו