_OBJעל בינה, שיניים ומה שביניהם

על המונית: שניר, גל, מוטי ובת חן האילתיים

בדרך אל: סיגלית 8, אילת

קילומטראז'
- 4 ק"מ

תקציר הנסיעה: עידו רוזנבלום יורד עם המונית החדשה לעיר הדרומית בארץ, אילת, ואוסף את שניר ואת גל שהופתעו לעלות על מונית הכסף. השאלות מתחילות ברמה הקלה: שדרות רוטשילד נקראות על שם הברון רוטשילד, אייל קיציס הנחה את חלומות בהקיציס, והמשחק בו קיים "צריח" נקרא שח-מט. אך הטעות הראשונה לא איחרה לבוא. בשאלה הראשונה על 500 שח נאלצו השניים לחשב איזה מזל קשור לחודש נובמבר. אחרי שהבינו את טעותם וגילו כי נובמבר הוא מזל עקרב, העלה שניר שאלה שמטרידה אותו כל חייו - איך פקס שנשלח מאילת באמת מגיע לתל אביב אם הדף נשאר באילת. אחרי זמן קצר אוספים השניים את שני חבריהם, מוטי ובת חן, שיעזרו להם בשאלות הקשות. אחת השאלות גרמה לחברים להכיר מקרוב - כמה שיניים יש בפיו של אדם בוגר? גל מיד ביקש ממוטי לספור את השיניים שלו אך זה התלונן על ריח רע מהפה שהריח, לטענתו, שילוב של גרביים וחלב. לבסוף החבורה הצליחה לגלות שבאדם בוגר נמצאות 32 שיניים כולל שיני הבינה שכנראה טרם צמחו אצל החברים מאילת.

השאלה ששינתה את הכל: מה שמה של האישה הראשונה שמונתה לנשיאת בית המשפט העליון בישראל? בת חן מיד ביקשה להתקשר לאביה אך לצערה השלושה כבר ניצלו את החבר הטלפוני וביקשה גלגל הצלה חדש - SMS הצלה אך נענתה בשלילה. לפתע פלט שניר שמי שמתפקדת כנשיאת בית המשפט העליון כיום היא דורית בייניש והחברים החליטו שהיא גם הראשונה - וצדקו.

מה למדנו: שבאילת המילה מלצר הוחלפה בתואר סגן מנהל חדר אוכל VIP ואחראי על אזור הבריכה.

המונה דופק: 4,600 ש"ח לטובת טיפולי שיניים.

_OBJהטלנובלה של אלעד וספיר

על המונית: אלעד וספיר בזוגיות אסורה

בדרך אל: האיימקס באילת

קילומטראז': 1.8 ק"מ

תקציר הנסיעה: אל המונית של עידו מגיעה טלנבולה ארגנטינאית בגרסא האילתית. אלעד וספיר יצאו בשעה מאוחרת מהמלון לתפוס ארוחה קלה בחוץ בעוד בן הזוג של ספיר, שהוא במקרה החבר הכי טוב של אלעד, נרדם ואילו בת זוגתו של אלעד לא בנמצא. הסתבכתם? גם הם. מרוצים אך מעט לחוצים מהחשיפה, מתחילים אלעד וספיר את הדרך אל הכסף הגדול. חולצת הטי-שירט נקראת על שם האות T ועל פי הפתגם סופו של הגנב לתלייה, אך כאשר התבקשו לפרט את ראשי התיבות אג"ח עלתה הבעיה הראשונה בזוגיות. עידו הציע לספיר להתקשר לבן זוגה אך זו מיד פלטה שהוא טמבל והשניים המשיכו לחפש אנשים חכמים שיעזרו להם. לבסוף התקשרו לחבר בשם אייל שחשב כי המונח מגיע מעולם הצבא וגרם לפסילתם הראשונה. בשאלות הקשות, השניים ניחשו בזריזות שנטליה אוריירו היא כוכבת הטלנובלה "בובה פראית" אך כאשר נשאלו מי נקרא 'לוציפר' נתקלו השניים בפסילתם השנייה כאשר חשבו שמדובר בנפוליאון.

השאלה ששינתה הכל: מי אימן את נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2010. ספיר מיד פצחה במילות עידוד ותמיכה בעזרת השיר של שרית חדד "אתה תותח" שהתחלפו במהרה לצעקות וחבטות כאשר אלעד לבסוף טעה.

מה למדנו: כשבורחים מבני הזוג, עדיף לא להצטלם לטלוויזיה

המונה דופק
: 0 ש"ח - כמו תמיד, הגברים אשמים.

פספסתם את עידו? הפרק המלא של מונית הכסף לצפייה ישירה