_OBJמסיבת גיוס

על המונית: ספיר המלש"בית בחופשה שלפני הגיוס

בדרך אל: רחוב נביעות

קילומטראז':  1.1 ק"מ

תקציר הנסיעה: נרגשת מהמונית אבל בעיקר מעידו, עלתה ספיר למונית הכסף והודתה לאימה שפינקה אותה בחופשת טרום גיוס והחלה את המשחק. בשאלות הקלות נשאלה ספיר על טלויזיה אמריקאית, חיים משה, לידת עכוז ודלמטים והתחילה לחשוב מה תוכל לקנות בזארה לאור ההצלחה בשאלות. גם את השאלות על 500 ש"ח, ספיר עברה בהצלחה עד שהגיעה שאלה הבוחנת את בקיאותה בטלנובלה "חשופים" בה ספגה טעות אחת.

השאלה ששינתה הכל: אל יעדה הגיעה ספיר עם 2500 ש"ח בכיס, טעות אחת, גלגל הצלה שטרם נוצל ונשאלה מה שמה של החברה הכי טובה של הארי פוטר. בגלל שלא ראתה את הסרטים או קראה את הספרים, התקשרה ספיר לחברתה הטובה וגרפה את כל הקופה.

המונה דופק: 3,500 ש"ח ואימצנו מלש"ב במשטרה צבאית

מה למדנו: על ארבעה צבעים דיברו הטלטאביז

>>פספסתם את הפרק? היכנסו לפרק האחרון של מונית הכסף לצפייה ישירה


_OBJ משחק ילדים

על המונית: ליעד, שירן ושירלי

בדרך אל: ה"ברז"

קילומטראז': 3 ק"מ

תקציר הנסיעה: ליעד, רכזת ילדים ונוער במתנ"ס, עולה למונית יחד עם חברתה שירן בדרך לאסוף את חברה נוספת כדי לסגור את יום העבודה הארוך בביקור בפאב השכונתי של אילת. עידו קיבל דוגמא לעבודתה של ליעד עם הילדים והבנות התחילו את המשחק עם השאלות הקלות כשאספו את החברה שירלי השיננית החיננית. לא ברור למה אבל הבנות החלו לאבד את הבטחון שלהן והחלו לפקפק בכל תשובה שענו, גם אם היא הייתה נכונה. על השאלה מה המוצאה של הגיבורה בסרט מולאן, שירן ענתה סין אך שינתה ברגע האחרון ליפן וטעתה. על השאלה מה הצבע הדומיננטי בכובע של יובל המבולבל, שירן, מפעילת הילדים, ענתה אדום אבל שינתה ברגע האחרון את התשובה לצהוב וגרפה טעות שנייה. כשהבנות הגיעו ליעדן, הגיעה השאלה המכריעה - מי שיחקה את לארה קרופט בסרט? שירלי השיננית מיד ענתה אנג'לינה ג'ולי, ליעד ניסתה שוב לפקפק בתשובה אך לפתע הבטחון חזר לבנות והן ענו נכונה.

השאלה ששינתה את הכל: הבנות החליטו לנסות להכפיל וצפו בקטע וידאו מהחתונה של צ'ארלס והנסיכה דיאנה. השלוש נשאלו האם דיאנה ענדה עגילים או לא? ליעד בטוחה שכן, כי אין כלה שלא תהיה בחתונתה ללא עגילים. שירן טענה שלא כי היא פשוט לא הבחינה בהם בקליפ, כך שהכל נשאר תלוי בשיננית. אחרי שניסתה להתרכז, החליטה שירלי שהנסיכה דיאנה לא ענדה עגילים אך לפתע שירן שינתה את דעתה וטענה בתוקף שהנסיכה כן ענדה עגילים. לבסוף הבנות החליטו ללכת עם האינסטינקט של ליעד וזכו בכל הקופה המוכפלת.

המונה דופק: 4,000 ש"ח למען עתיד ילדינו

מה למדנו: אין כלה שלא עונדת עגילים בחתונה

_OBJ שיעור בגיאוגרפיה

על המונית: נתנאלה וליאור

בדרך אל: התחנה המרכזית

קילומטראז': 1.5 ק"מ

תקציר הנסיעה:
נתנאלה וליאור ירדו לאילת כדי לחגוג לליאור יום הולדת 23. השניים עלו למונית בדרכם חזרה הביתה ושיתפו את עידו בסיפור ההיכרות ביניהם - השניים למעשה מכירים מגיל צעיר מאוד אבל רק אחרי שגדלו ליאור התחיל איתה בפאב בו הוא עובד. עם מטרה לכסות את הקניות באילת, יצאו השניים לדרך והחלו את המשחק. נתנאלה הייתה כל כך בטוחה שואן גוך נולד בצרפת וטעתה על השאלה הראשונה. בשאלה השניה לא הצליחו לנחש מה הנמל הכי דרומי בישראל וחשבו שמדובר בנמל אשדוד ושכחו את העיר בה הם נמצאים כעת. מהשאלה השלישית המצב התחיל להשתפר כשהשניים ענו נכונה על זכויות יוצרים וידעו שצופית גרנט היא אשתו של אברהם גרנט.

השאלה ששינתה הכל: נתנאלה שהרגישה בטוחה בעצמה אחרי שתי תשובות נכונות חטאה בחטא הגאווה כשענתה מיכל גרנות במקום מיכל דליות כשנשאלה מי היא הסופר נני הישראלית, וספגה את הטעות השלישית שהורידה את השניים באמצע הדרך לחפש טרמפים חזרה הביתה.

המונה דופק: 0 ש"ח וברכות ליום ההולדת

מה למדנו: שאשדוד היא ממש לא אשקלון

מונית הכסף. שבת ב - 21:15

פספסתם את המונית? צפו בפרקים המלאים של מונית הכסף לצפייה ישירה 

רוצים להיות חברים של עידו? היכנסו למונית הכסף בפייסבוק

רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו כבר עכשיו