_OBJמעשה בשישה בלונים

על המונית: נורית, רחלי ואתי: אחיות וגיסות, משופצות כחדשות
בדרך אל: מלון הנסיכה, "כיאה לנסיכות"
קילומטראז': 9 ק"מ
תקציר הנסיעה: לאחר תחקיר ניתוחים פלסטיים נוקב התחיל עידו את המשחק - איך קראו לאורלי ויינרמן בסדרה שמש? הן לא ידעו, שכונת ימין משה נמצאת בירושלים – הירושלמיות ידעו מיד, מי מגלם את פנינה רוזנבלום בארץ נהדרת? הן שוב לא הפגינו ידע טלויזיוני מרשים. שאלה על מעשה בחמישה בלונים הייתה קלה עבורן ועידו ניסה לברר מה עוד שיפצו בגופן מלבד "הבלונים". חיים משה שר את לינדה יא לינדה, הבית הלבן הוא משכנו של נשיא ארה"ב ושאלות על שיר של קובי פרץ וציטוט מחגיגה בסנוקר היו גם הן קטנות עליהן. הבנות הגיעו כבר לשאלות של 1000 שקלים: מסתבר שמרכז חב"ד בניו יורק נמצא ברובע ברוקולי. כדורת זו המילה בעברית לבאולינג: התשובה הזו מביאה אותן לסכום של 4,500 ₪.
השאלה ששינתה הכל: מה השיר שמתנגן בסוף הסרט ריקוד מושחת? התרגום שלהן למנגינה המוכרת היה קצת שונה מהמקור, מסתבר שזה לא "מיי לאב".
מה למדנו: עם כריות אויר גם מקדימה וגם מאחורה עידו יכול לנסוע בבטחה
המונה דופק: הפסידו 4500 שח אבל עשו את "הכיף של חייהן"

_OBJמה שיותר עמוק יותר רחוק (מהתשובה הנכונה)

על המונית: גיא, עומר, לילך ומורן, שני זוגות
בדרך אל: הבית באילת
קילומטראז': 3.4 ק"מ
תקציר הנסיעה: הדובים אכן ישנים בחורף, ירושלים היא באמת מקום משכנו של בית המשפט העליון, אבל מהו המשך המשפט מהשיר: "מה שיותר עמוק יותר..."? הם לא ידעו. את משחק הדוקים הם הכירו מיד ועברו לשאלות על 500 ₪: איזו עיר נקראת הסלע האדום? יתרון הקל"ב לא הספיק לאילתים והם טעו - זו לא עקבה זו פטרה. האצטדיון הביתי של מועדון הכדורגל ברצלונה? קאמפ נואו, ועכשיו הם כבר היו 600 מטר מהיעד, לאיזה חיל שייכת יחידת שלדג? חיל אויר, הם צדקו שוב.
השאלה ששינתה הכל: מי גילמה את נינה באסונות של נינה. החבר הטלפוני אלעד מציל את המצב ואומר איילת זורר.
מה למדנו: שמענו כמה בדיחות כורדים טובות (אבל לא היינו מנסים אותם בדייט ראשון)
המונה דופק: זכו 2250 ולא היו מעוניינים לסכן אותם בהכפלה

_OBJהאוירון, המונית והמורה לערבית

על המונית: ניב, המורה שלו לערבית ענת, החברה שלו בילי ומשגב, בעלה של המורה
בדרך אל: רחוב ששת הימים
קילומטראז': 8 ק"מ
תקציר הנסיעה: לאחר בירור של כל הקשרים המסועפים במונית עידו התחיל לירות את השאלות והחבר'ה עמדו במבחן בכבוד: בריכת הסולטן נמצאת בירושלים, ב"סמי וסוסו" דיברו בעיקר ערבית, יגאל בשן שר במקור את "תזכרי אותי סיון". השאלה הבאה כבר גרמה להם לגמגם, מי מלך השערים בליגה הישראלית? הם זכרו שזה האוירון אבל שמו האמיתי פרח מזיכרונם. החבר הטלפוני הזכיר להם שזהו אלון מזרחי. איפה גר מרקו מ"הלב" במקור? הם טעו - הוא מאיטליה ולא מגרמניה, גם מספר החתונות של פנינה רוזנבלום עם משה חיים הקשה עליהם והם מתלבטים, בסוף הם החליטו שפעם אחת נשמעת להם תשובה הגיונית יותר, חבל שפנינה לא חשבה ככה גם, הם טעו.
השאלה ששינתה הכל: מה שם ספרו האחרון של דויד גרוסמן? גם קרוב המשפחה בתחנת הדלק לא ידע לעזור
מה למדנו: מונית הכסף – זו עז
המונה דופק: הגיעו ל-2000 והפסידו הכל

 

לצפייה בפרק המלא