דייט ראשון הוא כמעט תמיד אירוע מביך בעיקר אם הוא מתקיים על מונית הכסף כך שלבחינה הכללית נוספות עתה גם שאלות טריווה - זה המקרה של נאווה ואיתי שיצאו לבלינד דייט ומצאו עצמם תחת האורות הבוהקים של מונית הכסף.

הנסיעה מתחילה באווירה שמחה ואופטימית כנהוג בדייטים מוצלחים. השניים עוברים את השאלות הראשונות בקלילות: השלימו "ידיים למעלה על הראש... על הכתפיים אחת, שתיים, שלוש". השאלה הבאה יותר מורכבת: כמה אותיות יש במשפט "נ נח נחמ נחמן מאומן"? הם מפספסים באות אחת את התשובה הנכונה - 15. ממשיכים בשאלות הקלות: המילה העברית לפספורט? דרכון. צבע הכומתה של חיילי הצנחנים? אדום.
עוברים לשאלות על 500 שקלים: באיזו סדרה קוראים לדמות הראשית דון דרייפר? הם משתמשים בשני גלגלי ההצלה כדי לגלות שמדובר ב"מד מן" (רוג'ר מוזג כוסית ניצחון). וממשיכים: איזה פרס נובל מוענק באוסלו? לשלום, כמובן.

השאלה: איזו להקה שרה "כל הילדים קופצים רוקדים"? גורמת להם להתחיל לשיר אבל לא לענות נכון שאלו שוטי הנבואה. הם יודעים כי הקבוצה הראשונה מהמגזר הערבי שזכתה בגביע המדינה בכדורגל היא בני סכנין ומגיעים ליעד עם השאלה: לפי החלטת הפרלמנט הצרפתי פריט לבוש מוסלמי שנאסר ללבוש? ושוכחים את שמה של הבורקה. צפו בקטע מתוך הפרק האחרון

מונית הכסף, ימי חמישי 21:30

>> רוצים עוד שאלות? הפרק המלא לצפייה ישירה

>> מסיבת רווקות: מונית הכסף והעיר הגדולה