ארבע בנות בסיומה של מסיבת רווקות סוערת עולות אל המונית ועידו לא מנסה להסתיר את שמחתו. הכירו את כלת המסיבה גל וחברותיה, עינב, הילה וענבל ההיריונית (ד"ש לרקסי). הנסיעה אל רחוב יריחו בתל אביב יוצא לדרך והמרחק ליעד 4 ק"מ.

השאלות על 250 ש"ח לא מציבות אתגר קשה מדי עבור הבנות והן עוברות אותן בקלילות: מי הגישה את תכנית הטלוויזיה בחדר של חני? חני נחמיאס, בשיר של צביקה פיק - הוא הזמין אותה לגלידה היא ביקשה... והן משלימות מיד - קפה הפוך, מזכירת המדינה האמריקאית קצת חומקת מהן אבל הן יודעות שזו הילרי קלינטון. החג ששימש לעלילת הסרט "האושפיזין" הוא כמובן סוכות.

עוברים לשאלות יותר קשות על 500 ש"ח: מי שר במקור על הסלע האדום? אריק לביא, נא לא לבלבל עם אריק סיני. תנועת נוער שבה לובשים חולצה כחולה ושרוך לבן? השומר הצעיר. מי השחקנית שהרגה את ביל בסרט "להרוג את ביל 2"? אומה תורמן. והמלך שכל דבר שהוא נוגע הופך לזהב הוא כמובן מידאס. השאלות על אלף שקלים כבר מציבות יותר קושי, הן טועות בשם השיר ששרה להקת כוורת באירוויזיון בשנת 1974 - התשובה הנכונה היא "נתתי לה חיי".
הנסיעה ממשיכה - ההר הקדוש לשומרונים? הוא הר גריזים, למי איבדה את ביתוליה בסדרה בברלי הילס? רגע קצר של התלבטות נקבע בפסיקה ההחלטית כי זה דיויד. שם הספר בו מתאהב מר דארסי באליזבת בנט? הוא לא "על תבונה ורגישות" אלא "גאווה ודעה קדומה" והשאלה האחרונה: המדינה שבה נולד כריסטופר קולומבוס?
הבנות חושבות כי התשובה היא ספרד אך בודקות זאת עם הבעל המיועד, צביקה, שאומר שלדעתו שזו איטליה - תשובה נכונה. טוב שיש חתונה, שיהיה בהמון מזל טוב! צפו בקטע מתוך התכנית

מונית הכסף, ימי חמישי, 21:00

>> מונית הכסף עולה אל האולימפוס. הפרק המלא

>> סטודנטית למשפטים ביום וחנונית-על בלילה