בנות העיר הגדולה

על המונית: טלולה בונז, קיי לונג ואושרי

בדרך אל: הופעה בנמל

קילומטראז': 6 ק"מ

תקציר הנסיעה: אל המונית עולות הבנות ועושרי בדרך אל הופעה צבעונית במיוחד. לאחר סיבוב הכרות קצר וטעימה מההופעה שלהן, המשחק מתחיל בשאלות הקלות: הסדרה נשים קטנות מבוססת על הספר נשים קטנות והג'ירפה היא בעל החיים הגבוה בעולם. בין שאלה לשאלה הבנות משתפות את עידו רוזנבלום בסלנג החדש של הרחוב הכולל "מהרס" - הלחם של מהמם והורס ואת התרגום הצרפתי שלו "הורסלאז'". הבנות ממשיכות בשאלות על 500 ש"ח - הקריאה הכי מפורסם של ג'ניס מחברים היא 'Oh My God', בפאקט סיגריות יש מאתיים סיגריות, איירון מיידן מכונה בעברית בשם בתולת הברזל והבנות ממשיכות אל השאלות הקשות בלי טעויות ועם כל גלגלי ההצלה בכיסן. על השאלה איזו מדינה העניקה לראשונה זכות הצבעה לנשים העמידה את הבנות בחששות מאחר ולא ידעו את התשובה. לבסוף החליטו להמר על אנגליה וטעו. טעות נוספת ספגו הבנות כאשר חשבו ששושנה דמארי שרה על סבתא בנגב במקום יפה ירקוני. הבטחון חזר אליהן כאשר ידעו שבסרט "ג'נטלמנים מעדיפים בלונדיניות" שרה מרלין מונרו "diamonds are a girl's best friend".

השאלה ששינתה הכל: באיזה מחזה שייקספירי מופיעה הדמות "פוק"? בלי להסס הבנות ענו נכונה "חלום ליל קיץ" וזכו בכל הקופה. אבל הבנות סירבו לרדת מהמונית לפני שפצחו בשירי חתונה לעידו רוזנבלום.

מה למדנו: אבן שושן מוסיף כעת את המילים "מהרס" ו"הורסלאז'" למילון

המונה דופק: 6,000 ש"ח לבנות הכי הורסלאז' בתל אביב

המהנדסים באים

על המונית: רונן, עינת ומיטל
בדרך אל: הרברט סמיואל
קילומטראז': 3 ק"מ
תקציר הנסיעה: רונן מהנדס האלקטרוניקה, מיטל מהנדסת תעשייה וניהול ועינת הסטודנטית למשפטים עולים על המונית ומתחילים לשחק. השאלה הראשונה הייתה קלה והעלתה להם את הבטחון - אסי כהן מגלם במסודרים את דמותו של תומר לוי. אבל אז החברים נהנו מבטחון מעט מופרז כשלא הפנימו את השאלה הבאה - כמה סיבובים עושה המחוג הארוך ביומיים. רונן המהנדס החל לחשב שבמחוג עושה 4 סיבובים אך ספג לשלושה את הטעות הראשונה מאחר ושאלו על המחוג הגדול ולא על הקצר. השלושה עוברים לשאלות הבינוניות - מיהו אביו של יהודה המכבי. עינת מיד החליטה להתקשר לאביה אך ללא מענה אז רונן שלף את הנייד והתקשר להורים שעזרו לו להרוויח עוד 500 ש"ח כשענו נכונה "מתיתיהו". סטנלי קובריק ביים את "התפוז המכאני" ומקורה של הסנגרייה הוא מספרד. השאלה הבאה בחנה את היכולת המתמטיות של החבורה - מה ערך מונית הכסף בגימטריה. השלושה התחילו לחשב, המירו אותיות למספרים, שמרו בצד, הוסיפו 1 חיסרו וחיברו אבל לבסוף התבלבלו וטעו.

השאלה ששינתה הכל: השאלה האחרונה בחנה את הידע המוזיקלי שלהם - מה שם השיר של מאיר בנאי על עכבר העיר ועכבר הכפר. החברים ניסו להתייעץ עם אנשים ברחוב ללא הצלחה ולבסוף התלבטו בין "וביניהם" ל"עכבר העיר ועכבר הכפר". רונן חשב שבנאלי מידי לקרוא לשיר "וביניהם" ומיטל הייתה בטוחה בהימור של רונן. ברוב של 2 מול 1, הימרו על "עכבר העיר ועכבר הכפר" והפסידו את הכל.

מה למדנו: לפעמים הבנאלי הוא הנכון

המונה דופק: 0 ש"ח

על אוקיינוסים ובלרינות

על המונית:  עדי פלר
בדרך אל: הירקון 180
קילומטראז': 1.7 ק"מ
תקציר הנסיעה: עדי נכנסה למונית באמצע שיחת טלפון ורק כאשר עידו הפעיל את האורות היא קלטה את המעמד והחלה לצרוח מאושר. שמחה ומתרגשת, התחילה עדי הסטודנטית לעיצוב גרפי את המשחק. בתחילת כתובת אינטרנט מופיעה האות W שלוש פעמים, החסידות נודדות דרומה בתחילת החורף ואיגלו בונים מקרח. עדי צולחת את השלב הראשון ועולה לשאלות הבינוניות - חטפני, אויבה המושבע של דורה הוא שועל, אבל דווקא הים התיכון הוא בין אפריקה, אסיה ואירופה ולא הים השחור כפי שהתבלבלה עדי. עדי ממשיכה במשחק אך טועה בשנית כשנשאלה עם כמה כלים מתחיל כל שחקן במשחק השחמט. עם שתי טעויות אבל עם כל גלגלי ההצלה בכיסה ממשיכה עדי לשלב השאלות הקשות - איזה קינוח נקרא על שם בלרינה? עדי לא מהססת ומתקשרת לאחיה השף שמיד ידע שמדובר ב"פבלובה".

השאלה ששינתה הכל: באיזה סרט שיחקה לראשונה לוסי דובינצ'יק? מיד התשובה הנכונה קפצה לעדי לראש שזיכתה אותה בכל הקופה.

מה למדנו: הים התיכון זה השחור החדש

המונה דופק: 8,000 ש"ח

מונית הכסף. שבת, ב - 21:15

פספסתם את המונית? צפו בפרקים המלאים של מונית הכסף לצפייה ישירה 

רוצים להיות חברים של עידו? היכנסו למונית הכסף בפייסבוק

רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו כבר עכשיו