ביום חמישי (21:00) עידו רוזנבלום מגיש לכם את BOOM, השעשועון שכתב בעצמו, בו הצוותים המתחרים צריכים לענות נכונה על השאלות בדרך לנטרל את הפצצה המדומה ולהישאר במשחק: "הרעיון המקורי היה בנאדם שעומד בשטח וכדי להציל את הפרס הוא צריך לנטרל את הפצצה אחרת הוא מתרומם באוויר", מספר רוזנבלום. בהמשך, מסתבר, הוא שאב את ההשראה מהתכנית הקודמת שהנחה, 'מונית הכסף': "נזכרתי שבמונית כשאנשים זוכים אני מפעיל להם כפתור קונפטי והם נבהלים רק מהבום".

עוד בתכניות קשת:

"גם אני נבהל"

עידו רוזנבלום (צילום: ינאי יחיאל)
"אני רע מאוד במצבי לחץ". רוזנבלום | צילום: ינאי יחיאל

למרות שבתור המנחה הוא אמור להישאר ניטראלי, עידו מודה שבזמן שכשהוא עומד מול המתמודדים, יש בו חלק שמאוד מקווה לראות אותם עונים תשובות שגויות: "הפיצוץ זה כיף, כי גם אני נבהל. זה רגע נורא חזק - אני רוצה שהבנאדם יצליח ובתוך ליבי אני נורא רוצה שהוא ייכשל, זה שמחה ושמחה לאיד בוא זמנית. זה מוציא מאנשים תגובות כל כך מצחיקות ואתה מבין מי באמת יש בו עצבים של ברזל ומי רכרוכי".

בניגוד למתמודדים שנדרשים להפגין לא מעט קור רוח, רוזנבלום מודה שלא בטוח שהוא עצמו היה עומד במשימה: "אני רע מאוד במצבי לחץ", הוא אומר, אבל דווקא בתפקיד חייו החדש, אבא ליונתן, הוא טוען שהמצב לגמרי בשליטה: "מאחורינו כבר עשרות פיגועים בחיתול", הוא מגלה. 

אז מי יצליח לעמוד בלחץ ולנטרל את הפצצה ואיך יגיבו המתחרים לפיצוץ באולפן?

BOOM, חמישי ב-21:00, ערוץ 2