לכבוד העונה החדשה של "עבודה ערבית" נפגש סייד קשוע, תסריטאי הסדרה, עם פרי יצירתו - אמג'ד העיתונאי. השניים מצאו את עצמם בשיחה כנה ואינטימית בה סייד, כעיתונאי חוקר, ניסה להבין מי היא דמותו של אמג'ד, למה היא כל כך לוזרית ומה יהיה בעתידו.

בחלק הראשון של הראיון דיברו השניים על דמותו של אמג'ד שמשגע את שני הצדדים."אם סטית קצת מהתלם מבחינת הערבים, זו בעיה גדולה. זה משבש להם את כל התפיסה" אומר קשוע ומסביר שהבעיה אינה רק מהצד הערבי אלא גם מהצד היהודי: "מישהו כמו אמג'ד שמבלבל את הקלפים, עושה צרות ליהודים". בחלק השני של הראיון בחרו השניים לדבר על העתיד.

אמג'ד רצה לדעת מה יקרה איתו בעוד 20 שנה. "אתה תהיה במשפט בטהרן, מה עשית בפריים טיים בערוץ 2", סייד מתבדח וממשיך, "אמג'ד יעזוב את הארץ. השאלה אם הוא יעזוב בזמן או שיגרשו אותו למחנה פליטים". אחרי שצחקו קצת על המצב, סייד מספר על עתידו המזהיר של אמג'ד בתקשורת הישראלית - הוא יוציא ספר שיצליח בארץ ויהיה עיתונאי מן השורה הראשונה.

 "על מה היית כותב אם המצב היה מעולה, פרפקט, מצויין", שאל אותו אמג'ד לקראת סיום הראיון. "על הדברים הכי קטנים של החיים", סייד עונה, "הייתי עושה פרק שלם על לצחצח שיניים ומברשות שיניים".

 "אתה חושב שאני קם בבוקר ואומר פאק אני מיעוט במדינת היהודים?", סייד חושף את דרך מחשבתו, "לא, אני אומר פאק אני צריך להסיע את הילדים לבית הספר". צפו בראיון המלא

>>צפו בחלק הראשון של הראיון

פספסתם? היכנסו לפרקים המלאים של עבודה ערבית לצפייה ישירה

רוצים לדעת ערבית? היכנסו לשיעורים בערבית

רוצים להיות חברים של אמג'ד? הצטרפו לעבודה ערבית בפייסבוק

תודה ל - Temple Bar – Irish Pub סינמה סיטי גלילות