בעונה השנייה עקבנו אחרי אמג'ד מנסה להשתלב בשכונה היהודית אבל מה, הוא כל הזמן הסתבך. פעם בגלל שהוא ערבי ופעם בגלל שהוא אמג'ד. רגע לפני העונה החדשה, אספנו בשבילכם את חמשת הרגעים הגדולים של העונה, או אם תרצו - חמש סיבות למה לא לקום בבוקר כערבי. 

שמחה וצהל"ה

אמג'ד אוהב לצאת לשתות עם מאיר וכשמגיע חג הפורים - זו שמחה כפולה. מאיר ארגן להם כניסה למסיבה יוקרתית והוא הופתע לגלות שאמג'ד פספס את מטרת החג ולא התחפש. הוא מיד סידר לאמג'ד את התחפושת הכי זמינה בארון הבגדים שלו - חייל. מלא באלכוהול וגאווה לאומית, אמג'ד החייל יוצא לעשן סיגריה ואז קרה הלא ייאמן - הוא נחטף על ידי שני צעירים פלסטיניים.

רגע השיא: הצעירים מבינים שלא מדובר בחייל, אלא באמג'ד. 

מתחת לחגורה 

אמג'ד החליט לפנק את בושרה בלבנים חדשים ומפתים. הסיבה לכך, כבר חודש שבושרה אינה נותנת לו להתקרב אליה. היא עסוקה מדי בעבודה, בלימודים ועם הילדים ובלילה אין לה כוח וחשק לאמג'ד. הדרך של בושרה להרחיק את אמג'ד היא אכזרית - לבישת פיג'מות מזעזעות במיוחד שאום אמג'ד קנתה עבורה. אמג'ד מחליט לעשות מעשה אבל שוכח בדרך את הארנק. 

רגע השיא: אמג'ד נעצר כשבידו תחתוני נשים 

על מלחמה ושלום

אמג'ד הגיע לאידיאליה עם השכנים, הם אפילו קבעו לנסוע יחד לסיני, ובדיוק אז פרצה מלחמה בדרום ושיבשה את הכל. נתן ומאיר הוקפצו למילואים, אמאל נכנסה להיסטריה כי הוריה בעזה, ואמג'ד עשה את מה שהוא יודע - הלך להסביר את עמדתו ואת עמדת ערביי ישראל בתקשורת. אמג'ד, שמוכן לעשות הכל בשביל להחזיר את האידיליה, מוצא את עצמו מארח משפחה משדרות למורת רוחם של בושרה, של אבו אמג'ד ושל כל הכפר ממנו בא.

רגע השיא: אמג'ד בורח לשדרות, שם פחות מסוכן מירושלים

ישראלי אמיתי לא משתמט 

אמג'ד מצטרף למשמר האזרחי במטרה לשמור על השכונה ממכת הפריצות. במהרה הוא הופך לנוטר החדש של השכונה. חמוש בקרבין, שאין לו מושג מה עושים איתו, הוא הופך לאימת דיירי השכונה. הוא מתנהג כמו שריף במערב הפרוע והשכנים לא מעיזים לצאת מהבית כשאמג'ד הערבי החמוש אורב בשכונה. 

רגע השיא: אמג'ד מדווח על בן מיעוטים שמסתובב חמוש 

מזרח תיכון חדש 

יום החתונה של אמאל ומאיר מגיע ואמג'ד ומאיר יוצאים לחגוג. אחרי פדיחה שהשניים עשו לאבו-אמג'ד שמתמודד על תפקיד חשוב בכפר, מגיעה ההזדמנות שאמג'ד חיכה לה כל חייו - הצעה מאחת מרשתות הטלוויזיה המובילות להגיש תוכנית חדשה בערבית. אמג'ד שתמיד חלם להגיע לטלוויזיה מנבא לעצמו עתיד מזהיר שישנה את פני המזרח התיכון ולראשונה, גורם גאווה אמיתית לאבו-אמג'ד. בסוף הפרק הוא מגלה שלא הכל ורוד. 

רגע השיא: אמג'ד בחליפת שפן ורודה פורץ לשדה התעופה

פספסתם? היכנסו לפרקים המלאים של עבודה ערבית לצפייה ישירה

רוצים לדעת ערבית? היכנסו לשיעורים בערבית

רוצים להיות חברים של אמג'ד? הצטרפו לעבודה ערבית בפייסבוק