1. מה היה התפקיד הראשון שעשית מול מצלמה?
"מתיחה של תכנית 'פספוסים' של יגאל שילון ואני הייתי המותחת".

2. באיזה שלב בחיים הבנת שסטנדאפ זה מה שאת רוצה לעשות?
"הבנתי שאני רוצה לעשות סטנדאפ בגיל 17 כשהייתי בכיתה י"ב. למדתי במגמת תיאטרון וחלמתי להיות שחקנית, עליתי להופיע במועדון הקאמל קומדי קלאב וברגע הזה הכל התחבר".

3. למי את חייבת את הקריירה שלך?
"
לאמא שלי".

4. רגע בקריירה שלך שאת ממש גאה בו?
"ההופעה ביום ההולדת של שמעון פרס ז"ל, כשבקהל ישבו רוברט דה-נירו, קלינטון וביבי. אני גם מאוד מתרגשת לקראת הפרק שישודר הערב כי העונה חוזרת אחרי הפסקה ארוכה, והפרק הזה הוא קצת שונה בפורמט שלו. כולו מצולם בראיונות עם אנשים בשילוב סטנדאפ, וזאת גם הפעם הראשונה שביימתי פרק ובעקבות זה אנחנו מתכננים לעשות את כל העונה באותו פורמט".

5. רגע אחד שהיית שמחה למחוק מהקריירה שלך? 
"הדמות של הילדה תיקי בתכנית 'דומינו'. בגדול הייתי מעדיפה שלא לעשות אותה אבל אני יודעת שזה התאים מאוד בזמנו והיא הייתה אחת הדמויות המצחיקות שעשיתי שם".

6. הפעם האחרונה שבה חלמת להיות אנונימית? 
"בכל פעם שאני מטיילת עם הילדים שלי בציבור ואנשים מבקשים ממני להצטלם, אני לא אוהבת לעשות את זה כשאני איתם".

7. משהו שראית בטלוויזיה ושינה אותך
"
כל העונות של 'האח הגדול' השפיעו עליי מאוד מבחינה אנתרופולוגית. כשראיתי את תכניות הדוקו של לואי ת'רו ורובי ווקס לפני 15 שנה, התחיל לדגדג לי הרעיון של 'מה זה השטויות האלה?!'".

8. מתי בכית פעם אחרונה מול המסך
"בכל ערב כשאני רואה חדשות".

9. הדבר הכי מטופש/מוגזם שעשית בשביל תפקיד? 
"לפני שהגעתי ליאיר לפיד אז כל פעם כשהייתי הולכת לאודישנים הייתי מנסה להצחיק את הבוחנים בקטע עלוב, אפילו בפרסומת לאבקת כביסה כשאני רק צריכה להגיד תודה".

10. קוראת טוקבקים או לא? ולמה? 
"אני לא מכורה לזה ובוחרת באיזה אייטמים כן לקרוא. אם זה רכילות אני מעדיפה שלא, כי על דברים אישיים לא בא לי לקרוא טוקבקים. אם זה אייטם על דברים שאני עושה בטלוויזיה או הופעות שלי אני כן קוראת".

11. הדבר הכי מוזר שמעריץ אמר/עשה לך?
"
באחת מההופעות קם בחור מהקהל וצעק 'אני אוהב אותך, הייתי מתחתן איתך', בסוף הסתבר שהוא גיי ורק רצה להדגיש כמה הוא אוהב אותי. יש גם בקשות מוזרות, פונים אליי אנשים שרוצים שאעזור להם בקריירה למרות שזה ממש לא בתחום שלי, לדוגמה אנשים שכותבים שירה".

12. תפקיד שאת מצטערת שוויתרת עליו?
"אין שום תפקיד שאני מתחרטת עליו".

"מה זה השטויות האלה?!" העונה החדשה בראשון בקשת, ערוץ 12