"מה זה השטויות האלה?!" - חוזרת ועדי אשכנזי מגיעה להצחיק אתכם בכל ערב שבת. היום, מיד אחרי כוכב, היא חוזרת עם כל הרגעים הגדולים בלקט מיוחד. העונה עדי תבדוק מה זה השטויות האלה בארץ, אבל גם תנסה להבין מה זה השטויות האלה חוץ לארץ. ובפרק הבא - תנסה את מזלה בשירה.

להזכירכם, נסיונותיה להצליח בארה"ב לא צלחו. היא נזרקה מהבמה במועדון סטנד אפ אמריקאי, פגשה את הרווק המושלם, התחתנה בווגאס, התגרשה בווגאס, קנתה נשק חם, נכנסה לעימות חזיתי עם חשפנית במועדון ועוד. גם בארץ המצב לא האיר לה פנים - שללו לרכב שלה את הרישיון, היא בקושי הצליחה לעשות טסט לרכב, היא לא הצליחה להגשים חלום ולקחת חלק בטקס המרכזי של יום העצמאות אבל בסופו של דבר חגגה את עצמאותה של המדינה עד הסוף.

בעונה הקרובה צפויות לעדי הרפתקאות וחוויות רבות - עדי תסתבך עם ליצן, תפחיד ילדים בגן, תחבל במסיבת הפתעה, תהרוס ג'יפ בשווי רבע מיליון דולר, תלך לאיבוד בלילה במדבר, תנסה לסחוט מהרוקח תרופות ללא מרשם, תקבל המלצה חמה לכדורים פסיכיאטרים, תוציא סינגל לרדיו ואף תרים את הגג בהופעה חיה עם השיר שלה. לסיכום, יש למה לחכות.

עדי אשכנזי חוזרת. שבת הקרובה ב - 21:30

לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלה?" ב-mako VOD | עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק | רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד