70 מיליון שקלים, זה הסכום המופרך בו זכתה דמותו של שמוליק לוי בסדרה החדשה שתעלה מחר בערוץ 2, סדרה אותה יצר, ובה הוא גם משחק בתפקיד הראשי: "הסדרה היא על גבר שנמצא ביחסים קשים עם אשתו רגע לפני הגירושים", סיפר הבוקר לוי לגלית גוטמן ויואב לימור בתכנית הבוקר, "פתאום הוא מגלה שזכה בעשרות מיליוני שקלים ולפי החוק הוא אמור לחלוק את זה עם אשתו, אבל בגלל מצב היחסים הוא מסתיר ממנה העניין וגם נשאר נשוי לה."

"זה סכום שאי אפשר לדמיין"

לוי, שכאמור גם יצר את הסדרה, מוצא המון הבדלים בין להגיע לסט הצילומים כשהוא מקבל ההחלטות העיקרי במקום: " זה יותר משחרר ואתה בשליטה מלאה", הוא אומר, "בתור יוצר אני נמצא בתוך כל תהליך קבלת ההחלטות האומנותיות. זה כמו להגיע לחתונה של עצמך ומדובר בשחרור מלא. היה שם צוות מדהים."

רגע לפני שחזר להכנות לקראת השבת, שאלו יואב וגלית את לוי מה היה עושה אם הזכייה בסדרה הייתה הופכת למציאותית והוא עצמו היה זוכה בסכום הדמיוני: "הייתי מתנהג הפוך מהדמות אותה אני משחק", צוחק לוי, "הייתי מודיע מיד לזוגתי והיינו יוצאים לטיול מסביב לעולם, ברמה של שישה כוכבים עם מטפלות צמודות. זה פשוט סכום שאי אפשר לדמיין אז אין לי באמת מושג."

"הוא חתיכת טמבל"

יחד עם לוי מופיעה בסדרה נתי קלוגר שמגלמת את אשתו  ומסבירה מה יש לה נגד בעלה הטלוויזיוני: "הוא חתיכת טמבל שלא מהעולם הזה אבל מה - הוא מתוחכם. וזה מה שמכעיס פה", היא אומרת, אבל את החלומות הגדולים משאירה במגירה: "אני בחיים לא זכיתי במשהו, בטח לא בכסף ואין סיכוי שאזכה".

הקאסט בסלפי מיליון דולר (צילום: שרון רביבו)
צוות השחקנים בסלפי משותף | צילום: שרון רביבו

מי שעוד יככב בסדרה הוא דב נבון שמשחק את הרצל, חברו הטוב של אלי' ולמרות שהפרק הראשון טרם שודר, הוא כבר לא יכול לחכות: "אני אהיה לא צנוע אבל אני נושק לגאונות - כדי לשחק מישהו מטומטם אתה צריך להיות חכם. סוף סוף מישהו קלט את הגאונות שלי". 

עוד בתכניות קשת:

 "70 מיליון סיבות לעושר", שבת ב-22:30, ערוץ 2