לכבוד סיום העונה של "70 מיליון סיבות לעושר", בדקנו מי מאיתנו היה פועל כמו אלי גיבור הסדרה, ואיך היינו מנצלים את הזכיה בסכום אסטרונומי של כסף. הרי בואו נודה באמת, כולנו חולמים על היום בו נקבל טלפון מאראלה ממפעל הפיס ויודעים בדיוק איך נחלק את המיליונים. אז אם תהיתם איך נראה סדר העדיפויות של הזוכים המאושרים הנה כמה נתונים בשבילכם.

"זכיה בסכף מובילה לפזרנות"

שאלנו 300 אנשים את אותה שאלה בדיוק, כשכל אחד מהם סימן לפחות שלושה דברים שהיה עושה עם הכסף: כ-77% מהאנשים היו עוזרים לילדיהם או לקרובי משפחה אחרים, 65% היו קונים בית, 61% היו מפקידים בבנק ונותנים לכסף לצבור ריבית, ו-43% היו יוצאים לטיול מסביב לעולם.

אבל לא רק חלומות ופנטזיות מגיעים עם הכסף, לכולנו יצא לשמוע על כאלו שנהגו בפזיזות עם כספי הזכיה וכנראה שלמדנו את הלקח: 40% מהמשיבים בסקר סבורים כי זכיה בפרס שכזה עלולה לגרום לפזרנות ואובדן שיקול הדעת הכלכלי, 14% חוששים מניתוק הקשר עם החברים, ו-11% מההורים שביניכם מפחדים שהחינוך של ילדיהם ייפגע.

מספרי מזל: איך תמלאו את הטופס?

הטופס שקירב את הנכדים לדירה, ארכיון
בוחרים מספרים באופן רנדומלי | צילום:

אם נוציא מהמשוואה 30% שטוענים שהם לא משחקים בכסף, נותרנו עם לא מעט אנשים ושיטות בדרך לזכיה המיוחלת: כ-33% מהאנשים נוטים לבחור מספרים באופן רנדומלי, 26% משתמשים בתאריכי יום הולדת, 6% מסתמכים על תאריכים חשובים אחרים וכ-5% משתמשים במספרי המזל שלהם. אם שאלתם את עצמכם למי יספרו המסודרים המאושרים על החלום שהתגשם, כנראה שלא תופתעו לגלות ש- 68% מהאנשים היו מספרים לבן או בת הזוג בתור התחלה. הבאים להיות שותפסים לסוד הם הורים, ילדים וחברים טובים. 

 

"70 מיליון סיבות לעושר", כל הפרקים מחכים לכם ב-makoTV