נכון, לשבת בכיסא קטנטן, בתוך צינור סגור, בגובה של 30 אלף רגל זה לא בדיוק הדבר הכי נוח וכיפי שאתם יכולים לעשות, וכל מה שיכול לעודד אתכם זה שירות טוב של צוות הטיסה. ובכל זאת, תמיד תזכרו שלמרות שזו העבודה שלהם גם לדיילים ולדיילות לא תמיד כיף להיות כלואים איתכם באותו המקום, בדיוק כמו שיש לכם יום רע בעבודה לפעמים.

אז כדי שכולם יהנו מהשהות האחד של השני, אספנו שבעה דברים שדיילים הכי שונאים שאתם מבקשים מהם. ככה הם יהיו פחות כעוסים ואתם תהנו משירות יותר טוב. כולם מרוויחים. 

1. לבקש מים ברגע שאתם עולים למטוס

לפני ההמראה, הדיילים מתעסקים ב-1001 דברים. לראות שלכולם יש מקום ישיבה, שכל הציוד נכנס בתאים, לטפל בנוסעים עם דרישות מיוחדות ומה לא. זה לא לגמרי מופרך שרגע אחרי שהגעתם מהדיוטי פרי, תוכלו להתאפק עוד קצת לפני שאתם מבקשים שיביאו לכם כוס מים. 

דיילת מחלקת שתייה (צילום: withGod, Shutterstock)
דיילת מחלקת שתייה | צילום: withGod, Shutterstock

2. "סליחה, את יכולה לשים לי את התיק במקום"?

זה נכון, התפקיד של הדיילים והדיילות הוא לדאוג שלכם יהיה נוח ככל האפשר ולעזור לכם להתמקם במהירות בטוס, אבל כל אלה לא אומרים שהם צריכים להרים את התיק הכבד שלכם לתא הגבוה. אם התיק שלכם מאוד כבד בקשו מחבר שיעזור או מאחד הנוסעים שיושבים לידכם, או שתניחו אותו מתחת לכיסא שלפניכם.

3. לקום לשירותים בדיוק כשעגלת השירות עוברת

שימו לב, כ-25 דקות אחרי ההמראה יוצאת עגלה שמחלקת נשנושים, שתייה או כל מיני דברים שנחוצים לטיסה. אפשר לתכנן זאת, כך שאם אתם צריכים לשירותים עשו זאת לפני או אחרי. אם בכל זאת לא הצלחתם להתאפק בחרו בתא השירותים שנמצא במסלול שלא יפגיש אתכם עם העגלה, גם אם הוא נמצא בחלק הרחוק יותר של המטוס. אם תנסו להתחכם ולעבור ביחד איתה, משהו מעצבן בטוח יקרה בדרך. 

4. נוסעים שמוציאים את בעל החיים שלהם מהכלוב

נתחיל בחוק היבש שאומר שאסור להוציא את חיית המחמד שאתכם במטוס מתוך הכלוב שלה. עכשיו נעבור לחוק ההיגיון, גם אם החוק היבש נראה לכם מעצבן, הוא עדיין חוק, ואם תחליטו להוציא את חיית המחמד שלכם, לא משנה כמה הוא קטן וחמוד, זה יגרור ויכוחים ואירועים לא נעימים. הימנעו מכך. 

5. נוסעים שמתלוננים על עיכוב

המשפט שמסכם את זה הכי טוב הוא: אל תירו בשליח. אמנם עיכוב הוא אחד הדברים הכי מעצבנים שיש, אבל תהיו בטוחים שלדיילים אין ולא פיסת קשר לדבר הזה. לצערם, הם אלה שנאלצים לעמוד בחזית הצעקות, בעוד שמי שצריך לספוג את האש הם אנשי חברת התעופה הממונים עליהם. מותר לפנות לדייל כדי לקבל תשובות לגבי מה קורה, אבל אין טעם לצעוק עליו, זה לא יעזור, להיפך.

דיילת קרקע בדלפק צ'ק אין בשדה התעופה (צילום: Monkey Business Images, Shutterstock)
דלפק צ'ק אין | צילום: Monkey Business Images, Shutterstock

6. נוסעים שמתלוננים על איחור לקונקשן

החוק הלא כתוב אומר שאתם חייבים להשאיר לעצמכם לפחות שעה בין טיסה לטיסה, וגם זה מאוד לחוץ ולפעמים לא מספיק. אם גיליתם באוויר שאתם מאחרים לטיסת ההמשך שלכם, הדיילים הם האחרונים שיכולים לפתור לכם את הבעיה הזו, אז תניחו להם.

7. נוסעים שמתעלמים כששלט החגורה פועל

בתור נוסע, יש לך את הזכות להסתובב במטוס מתי שבא לך וכמה שבא לך, אלא אם כן שלט ה"הדקו חגורות" פועל. גם אם אתם גיבורים או שטסתם אינספור פעמים בעבר, זה לא מקנה לכם את האפשרות לעשות כרצונכם. כשהשלט דולק שבו במקום והדקו את החגורה, גם אם זה נראה לכם מיותר. אין צורך להתחכם. האחריות על הנוסעים היא של כל הצוות וזה המינימיום הנדרש מכם. 

_OBJ

(מקור)

 >>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש