mako
פרסומת

כך תיראה רכבת ההרים הראשונה בלב ים

רכבת ההרים בולט, שתפעל על סיפונה של הספינה השישית בגודלה בעולם, תציע לנוסעים האצות, נפילות, פניות חדות וקרונות הדומים לאופנועים שניתן לשלוט במהירות שלהם כדי ליהנות מהנוף

מערכת מדור החופש
מערכת מדור החופש
mako חופש
פורסם:
רכבת הרים BOLT
יח``צ: יחסי ציבור, יחסי ציבור
הקישור הועתק

אחרי שבני האדם הצליחו לייצר בערך כל אטרקציה אפשרית בפארקי השעשועים ברחבי עולם, ולפני שהם מתחילים למחזר את עצמם, הדרך היחידה לקחת את זה לשלב הבא היא לשנות לוקיישן – רכבות הרים מטורפות ששוכנות על גבי ספינות שיט ענקית. אחרי הכל, יש כבר פארקי מים, מסלולי קרטינג על ספינה וסוג של גלגל ענק, כך שזה באמת הצעד הכי הגיוני שיש.

חברת קרניבל האמריקאית חשפה לאחרונה את תוכניותיה לשלב רכבת הרים אמיתית בספינת שיט חדשה שהיא מתכננת להשיק בשנת 2020, ה-Carnival Mardi Gras. המארדי גרא, שתהיה מסוגלת להכיל 5,200 נוסעים, תשקול 180 אלף טון ותהיה הספינה השישית בגודלה בעולם, והראשונה לשלב רכבת שתיקרא BOLT: Ultimate Sea Coaster. מה צפוי במתקן הזה? התקף לב.

קודם כל, מסלול הרכבת החשמלית והידידותית לסביבה יקיף את כל הספינה לאורך של 244 מטרים ובגובה של 57 מטרים, ויכיל טוויסטים, פניות חדות, הרמות והנחתות במהירות של כ-64 קמ"ש. ה"קרונות" שלה יהיו למעשה דומים לאופנועים, כאשר הנוסעים יוכלו לשלוט על מהירותם בזמן הנסיעה, למקרה שהם רוצים לשהות קצת יותר זמן בפסגות כדי ליהנות מהנוף. כמו כן, הנסיעה תתחיל תתחיל בצניחה חדה כלפי מטה, כדי לאפשר לנוסעים לצבור מהירות ברמה של מכוניות מירוץ, ותסתיים בפנייה חדה שתוריד אותם בסמוך לארובה הגדולה והמרכזית של הספינה.

"אנשים תמיד רוצים עוד", אומרת נשיאת החברה, קריסטין דאפי, "בין אם זה בחופשה שלהם או בכל מקום אחר. הם מחפשים משהו חדש, שונה ומרגש, והנסיעה ברכבת ההרים הזו תהיה מלהיבה". היא כמובן מזהירה שלפעמים יהיו תנאי מזג אוויר בלב ים שלא יאפשרו את הפעלת הרכבת, אבל טוענת כי הרכבת נבנתה מראש כדי לתפקד כמו מתקן שעשועים רגיל, וכי היא תעמוד בכל נהלי הבטיחות. ספינת המארדי גרא עצמה תיחנך בפלורידה בעוד כשנה וקצת, כאשר קרניבל כבר עובדת על ספינת אחות נוספת, שבנייתה תסיים ב-2022.