מה האדם הממוצע מצפה מקמפיין תיירותי? נופים מדהימים, משאבי טבע נדירים, אנשים יפים ומאכלים מגרים, ואם אפשר אז וידאו ממעוף הציפור ומוזיקה קצבית שתדגדג לנו את בלוטות ה-Fomo (הפחד מלהפסיד). מה שבטוח, להעליב אותנו זה לא רעיון ממש טוב. 

לכן כשקמפיין הקידום של הטריטורייה הצפונית (Northern Territory) באוסטרליה יצא בקמפיין החדש שלו, לא מעט אנשים הרימו גבה. CU in the NT - כך נראה הלוגו שאומר לנו "נראה אתכם בטריטורייה הצפונית", שנהגה לא בידי גורמים רשמיים במדינה אלא ע"י קבוצה שנקראת NT Official, נראה כמו המילה האנגלית "Cunt". לא רק שהמילה הזאת מתארת את איבר המין הנשי, היא גם אחד מכינויי הגנאי הנוראיים ביותר שאפשר להגיד לאנשים ובעיקר נשים. 


מתוך עמוד הפייסבוק @cuinthent

לפי הקבוצה שמממנת את הקמפיין, הוא נועד "להביא את הטריטורייה הצפונית המיוחדת כיעד אידיאלי לצעירים, או צעירים ברוחם". בואו נקלל אתכם - ואתם אתם צעירים ומגניבים, אתם כנראה תבואו. עמוד הפייסבוק של הקמפיין נפתח רק לפני שבועיים, מונה כמעט 10,000 לייקים ומקדם יעדים נבחרים באזור - שנחשב לפחות תיירותי - כמו קינגס קניון, נהר האליגטור ועוד. 

לא ברור אם הקמפיין הזה עושה יותר נזק או תועלת, אבל מה שבטוח - לפחות מדברים עליהם. 

לעמוד הפייסבוק של Cu in the NT.

(מקור)

>> סיבת המוות: סלפי
>> השנה תתחילו לעשות סקי