mako
פרסומת

הכי קולית בעולם

המציאות המודרנית מציעה כל מיני דרכים להתמודד עם הסטנדרטים הווירטואליים הנלווים לחופשה ממוצעת: קצת פילטרים, קצת ליטושים, קצת תיוגים - אתם מכירים את הנוהל. אבל אז הגיעה הבחורה הזאת ושינתה את חוקי המשחק באופן שגורם לכולנו להיראות מאד מגוחכים עם הסלפי המוקפד שלנו מהאייפל

מערכת מדור החופש
מערכת מדור החופש
mako
פורסם:
מישל לו
צילום מתוך אינסטגרם chinventures | צילום: מתוך instagram, מתוך instagram
הקישור הועתק

כל מי שמחזיק בחשבון אינסטגרם פעיל ובילה לאחרונה בחו"ל מכיר היטב את הנטל החברתי הנלווה לסיטואציה: אם זה לא עלה, זה לא קרה. חלק מחוויית הטיול המודרני הוא הידיעה שגרמת לחבריך ועוקביך ברשתות השונות לקנא בך ובחייך, בדיוק כפי שהם עשו לך בפעם האחרונה שקפצו לחופשה פוטוגנית. חוקי המשחק ברורים לכולם, ומי שלא משחק - מפסיד אוטומטית. לפחות כל מי שהוא לא הבחורה הזאת:

מישל לו מצאה דרך גאונית וויראלית למחות נגד הסטנדרטים הנוקשים והמעיקים האלה, ואפילו טבעה מונח חדש והיסטרי: Chinning, או סִנטוּר - מלשון סנטר, האיבר החינני שהיא בוחרת להדגיש בסלפיז שלה מאתרים מפורסמים ברחבי העולם. לחשבון האינסטגרם שלה, אגב, קוראים Chinventures - הרפתקאות הסנטר, בתרגום חופשי.

לו מספרת שהתחילה "לסנטר" כשהייתה בתיכון וחוותה את הלחץ החברתי סביב "תמונות החופשה המושלמת". היא פתחה את חשבון האינסטגרם החתרני בעת לימודיה בקולג', כשבילתה סמסטר בווינה, ומאז כבר סִנטרה בפריז, לונדון, מינכן, ניו יורק, קרקוב, אמסטרדם, בייג'ינג, קופנהגן ועוד שלל יעדים ברחבי העולם.

"אני רוצה שחשבון האינסטגרם שלי יעודד אתכם להיות עצמכם וגם להנות מזה", סיפרה למגזין Insider. "לא חשבתי שאהווה כזאת השראה לאנשים, אבל אני מקבלת תגובות והודעות שגורמות לי להרגיש מבורכת. מעולם לא ציפיתי לפופולריות כזאת. אני רוצה להיות מפורסמת בצ'ינסטגרם", היא צוחקת, ועם 63.8 אלף עוקבים, היא כבר לגמרי בדרך לשם.

פרסומת
פרסומת