mako
פרסומת

"אחד הדברים הגרועים שיכולים לקרות": זו הטעות הכי גדולה שעושים ברגע שעולים לקרוז

אלי קר, שעבדה במעל ל-100 הפלגות קרוזים שונות, חולקת מניסיונה וטוענת שהדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות כדי לשפר לכם את החוויה - זה להזמין כמה שיותר דברים מראש. אין דבר יותר מאכזב מאשר לגלות שאין מקום בסיור או במסעדה רק כי פספסתם או שלא הספקתם"

אילן ארנון
פורסם: | עודכן:
ויוה
צילום: אילן ארנון
הקישור הועתק

לעלות על קרוז ולצאת לשיט זו חוויה מיוחדת שהולכת וצוברת תאוצה משנה לשנה, אבל מי שלא מכיר את הקונספט יכול להיתקל בלא מעט דברים שיקלקלו לו את החוויה. לא סתם יש לא מעט טיפים לנוסעים שעולים על אוניות הענק, בטח אם זו הפעם הראשונה שלהם: החל מהשארת הטיפים, דרך חבילות השתייה והאינטרנט ועד לאריזת המזוודה, מי שבא מוכן ככל הנראה ייהנה יותר.

בדיוק בגלל זה, אלי קר, רקדנית וזמרת שעבדה ביותר מ-100 אוניות קרוז סיפרה מניסיונה על הטעות הכי גדולה שמטיילים עושים לעתים קרובות, ושניתן למנוע בקלות. אלי מספרת שאם כבר הייתם בשייט - אתם יודעים עד כמה היום הראשון הוא כאוטי. המוני אנשים עולים ביחד על האונייה במקביל והבלגן חוגג.

"זה היום שבו כולם מנסים להזמין את טיולי החוף שלהם, מנסים לסדר את האינטרנט שלהם על האונייה, מנסים להזמין מסעדות וכל תוספות נוספת שלא עשו לפני", אמרה אלי. "ההמלצה שלי, להימנע מההמתנה המייאשת ביום העלייה לאונייה ולנסות להזמין כמה שיותר דברים מראש. החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים".

ויוה
העלייה לאונייה. היום הראשון הוא בדרך כלל בלגן | צילום: אילן ארנון

מה שאלי מתכוונת אליו זה להזמין חבילת אינטרנט, שתייה, מסעדות וסיורים, כבר במעמד סגירת החבילה מהבית. לא הכל ניתן לעשות מרחוק, אך כל מה שתצליחו יקל עליכם מאוד כשתהיו על האונייה ותאלצו לסגור הכל ביחד עם עוד אלפי אנשים. הרבה פעמים אנשים לא בטוחים אם להוסיף כסף חבילות מסוימות מראש ואז מוצאים את עצמם מלשמים יותר במקום, עומדים בתורים, או יותר גרוע - רוצים להזמין סיור שאזל מהמלאי.

"זה אחד הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות, שאין מקום בסיור או במסעדה רק כי פספסתם. יש זמינות מוגבלת להרבה דברים על האונייה. אף אחד לא רוצה להיתקע במגלשת המים בפעם ה-109 כדי להעסיק את עצמו בזמן שהספינה עוגנת וכולם נהנים על החוף".