הדרימליינר החדש של אל על (צילום: באדיבות אל על)
דרימליינר של אל על. אילוסטרציה | צילום: באדיבות אל על

אלי ויפעת כהן טסו לפני כמה ימים לנופש בהונג קונג ומקאו עם חברת אל על. בסיום החופשה, כשהגיעו לשדה התעופה בהונג קונג בדרכם חזרה הביתה, הם ביקשו לשדרג את כרטיסי הטיסה שלהם למחלקת פרימיום ושילמו תוספת של 800 דולר על כך.

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש 

לצערם, דווקא לאחר ששילמו על השידרוג הם גילו שתנאי הטיסה הם ממש לא מה שדמיינו. לדברי השניים, בעיצומה של הטיסה, בעת שהדיילות חילקו אוכל, הוא ואשתו לא קיבלו את הארוחות המשודרגות כפי שמתבקש מעצם רכישת הכרטיסים.

טסו באל על (צילום: באדיבות המצולמים)
מחלקת הפרימיום | צילום: באדיבות המצולמים

"אף אחד מנציגי אל על לא אמר לנו שלא נקבל ארוחות של מחלקת פרימיום אלא של מחלקת תיירים. אם היו אומרים לנו שלא נקבל גם ארוחה משודרגת אולי זה היה משנה את הרצון שלנו להשקיע סכום כל כך גדול", סיפר כהן ל-mako.

"אחת הדיילות הגיעה ואמרה לנו: 'אתם שורה 20, לא מקבלים אוכל'. בשיא הזלזול. שאלנו למה והיא אמרה שלפי הרישומים אנחנו בין האחרונים ששדרגו למחלקת פרימיום ואין להם מספיק אוכל. הם לא ידעו שיהיה ביקוש גדול", טוען כהן. "הדיילת ציינה שהם ינסו לדאוג לנו בדברים אחרים כמו קפה, לחמים ושתייה. בשלב מסויים דיילת בכירה הביאה מגש של אוכל שונה לגמרי מזה שכולם קיבלו. מתברר שהם הרכיבו מנות מאלה שהחזירו ולא רצו לאכול. זה הזוי. התחושה היתה נוראית. עשו מאיתנו בדיחה'".

בנוסף לכל אלה, בני הזוג כהן ונוסעים נוספים התבשרו עוד לפני ההמראה שלא יקבלו את המזוודות בנחיתה מטעמים ביטחוניים והם קיבלו אותן רק בעוד כמה ימים.

טסו באל על (צילום: באדיבות המצולמים)
ההודעה על כך שהמזוודות לא יגיעו | צילום: באדיבות המצולמים

מחברת אל על נמסר בתגובה: "הטענה באשר למחסור במנות האוכל במהלך הטיסה אינה נכונה. שישה נוסעים שודרגו לפני הטיסה למושב במחלקת הפרימיום (שדרוג ברגע האחרון, המקנה הושבה בלבד במחלקת הפרימיום וארוחה רגילה) ונמסרה להם הודעה על כך (כלל הנוסעים ששודרגו למעט אחד, מסרו כי אכן כך היה). באשר לכבודה, אכן חלק קטן בלבד מהכבודה לא הגיע אל טיסה זו, מסיבות שאינן קשורות לחברה. אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לנוסעים בעניין זה״