mako
פרסומת

דיוטי פרי "מרוקנת את הכספומט": תחלק ללקוחות 280 אלף דולר

במסגרת פעילות קידום מכירות שתתקיים בתקופת הפסח, תחלק דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ללקוחות 150 אלף דולר במזומן לרכישות בחו"ל ושוברי קנייה בשווי של 128 אלף דולר

שירות גלובס
גלובס
פורסם:
'יימס ריצ'רדסון
'יימס ריצ'רדסון | צילום: גלובס
הקישור הועתק

'יימס ריצ'רדסון
למשוך כסף מהכספומט של ג'יימס ריצ'רדסון. בא לנו | צילום: גלובס

במסגרת הפעילות, שתקרא "מרוקנים את הכספומט", כל נוסע שירכוש בחנות בסכום של מינימום 250 דולר ממגוון המוצרים (למעט סיגריות), יקבל שובר עם קוד למשיכה באחד מחמשת מכשירי הכספומט שיוצבו בכניסה המרכזית לחנות.

כל משיכה תזכה את הנוסע או בדולרים לרכישה בחו"ל. הסכומים שיחולקו בכל יום ינועו בין 20 ל-2000 דולר. בנוסף, יחולקו אלפי שוברי קנייה, למימוש בחנויות האופנה והספורט (כולל בחנות ויקטוריה סיקרטס) בשווי כספי הנאמד בכ-128 אלף דולר.

שלומית רשף מנהלת השיווק של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ציינה כי, "מדובר בפעילות שיווקית שהינה פועל יוצא לאסטרטגיה השיווקית שלנו המחזקת את מעמדו של הדיוטי כמקום אטרקטיבי הן מבחינת כדאיות הקנייה והן מבחינת החוויה והערך המוסף שאנו מייצרים עבור קהל הנוסעים".