mako
פרסומת

הנוסעים הישראלים טוענים: "השאירו אותנו להסתדר בשדה"

47 נוסעים שהטיסה שלהם נדחתה ב-12 שעות טוענים שחברת התעופה לא דאגה להם ללינה, אוכל ושתייה כמתבקש. במקרה אחר 53 נוסעים טוענים שהטיסה שלהם נדחתה ב-24 שעות וגרמה להם להפסדים גדולים. הם דורשים פיצוי של מיליון שקלים בשתי תביעות שונות

שמעון איפרגן​
פורסם: | עודכן:
נמל תעופה אתונה יוון
צילום: Tony_Papageorge, shutterstock
הקישור הועתק

כ-100 נוסעים, בשתי טיסות שונות של חברת 'בלו בירד', שטיסותיהם לפני כארבעה חודשים נדחו ב-24 שעות וב-12 שעות מאתונה ובודפשט, תובעים כעת את החברה בבית המשפט השלום ודורשים פיצוי של מיליון שקלים.

בכתב התביעה הראשון שהוגש על ידי עו"ד אשר רוטבאום, מומחה לדיני תעופה, טוענים הנוסעים שהם הגיעו לשדה התעופה באתונה והמתינו לטיסה שלהם בחזרה לישראל. בעודם ממתינים לטיסה הודיע להם נציג של החברה שהטיסה נדחתה ב-12 שעות. הנוסעים, לטענתם, נותרו בשדה התעופה מבלי שניתן למענה הולם וראוי שכולל אוכל, שתייה ולינה.

"דחו לנו את הטיסה ב-12 שעות בטענה שיש תקלה טכנית במטוס. השאירו אותנו להסתדר בשדה ולא דאגו למלון, קבלו הנוסעים בכתב התביעה. בסף הכל, במקרה זה 43 נוסעים תובעים סכום של 430 אלף שקלים פיצויים לדוגמה.

עו"ד אשר רוטבאום
עו"ד אשר רוטבאום | צילום: מירב פלברג, יחצ

במקרה נוסף, 57 נוסעים שטיסתם מבודפשט לישראל נדחתה ב-24 שעות עקב תקלה טכנית, תובעים פיצוי של 570 אלף שקלים. לטענת הנוסעים החברה אמנם דאגה להם ללינה, בית מלון, אוכל ושתיה, אבל דחיית הטיסה ביממה פגעה בהם בצורה קשה.

לטענת הנוסעים, הם פנו לחברה טרם הגשת התביעה אבל לא זכו לקבל מענה.

חברת התעופה טרם הגישה כתבי הגנה.