התרסקות המטוס בארה"ב: "אנו מלווים בשעה זו את הארונות בדרכם האחרונה"
הארונות של דוד רבינוביץ' ויואב בומרינד ז"ל, שניים מההרוגים בהתרסקות המטוס בארה"ב לפני שלושה ימים, נחתו הלילה בארץ והם יובאו היום לקבורה. "אנו מלווים בשעה זו את הארונות בדרכם האחרונה"

שניים משלושת הישראלים שנהרגו לפני שלושה ימים בהתרסקות המטוס הקל במזרח ארצות הברית הובאו הלילה לישראל. כעת, לאחר השלמת הליכי השחרור, הם מועברים מנמל התעופה בן גוריון להמשך מסע ההלוויה והקבורה.
הנפטרים הם דוד רבינוביץ' ז"ל, שהלווייתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין תל רגב, ויואב בומרינד ז"ל, שהלווייתו תתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין בכרם מהר"ל. ההרוג השלישי יובא למנוחות בטורונטו שבקנדה, בהתאם לרצון בני משפחתו.
מיד לאחר ההתרסקות פעלו בזירת ההתרסקות בארצות הברית יענקי לנדאו, מפקד זק"א ארה"ב, יחד עם מתנדבי ארגון 'מתעסקים' במשך שעות ארוכות באיסוף כלל הממצאים, בניקוי הזירה, יחד עם יוסי לנדאו, קמב"ץ זק"א מרחב לכיש שפעל בקידום ההליכים הנדרשים מול הרשויות המקומיות, עד לשחרור הנפטרים והטסתם לקבורה.
בתוך כך, מועדון הכדורגל מכבי נתניה, אותה אהד יואב בומרינד ז"ל, פרסם הבוקר: "המועדון מרכין את ראשו וכואב את מותו של אוהד הקבוצה המסור, יואב בומרינד ז"ל, שהלך לעולמו והוא בן 26 בלבד. יואב נהרג באסון התרסקות המטוס בארצות הברית. הוא ומשפחתו הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, אוהדים בלב ובנפש שצעדו עם המועדון לאורך השנים. מועדון כדורגל מכבי נתניה שולח תנחומים עמוקים, מחבקים ומחזקים למשפחת בומרינד בשעה קשה ובלתי נתפסת זו. שלא תדעו עוד צער...".
מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית, ויוסף חיים האוזי, סגן מפקד בית שמש, אשר מעבירים את הנפטרים, מסרו: "לאחר ימים של פעילות אינטנסיבית בזירת ההתרסקות בארצות הברית, לצד הטיפול המשפטי והלוגיסטי הנדרש להבאת הנפטרים לקבורה, אנו מלווים בשעה זו את הארונות בדרכם האחרונה. זוהי שליחות של חסד של אמת חובקת עולם, המתחילה בזירה הקשה ומסתיימת רק לאחר שהנפטרים מובאים לקבר ישראל בכבוד הראוי. תודה מיוחדת לאיש החסד איתן קריב מנכ"ל 'מנוחה לעד' על הסיוע בהבאת הנפטרים לקבורה."
