mako
פרסומת

מרתיח: שילמו מאות יורו וגילו שהמלון לא נראה כמו בתמונות

בני זוג מישראל, שהזמינו שלושה לילות במלון במרכז ליסבון, גילו שהוא ממש לא נראה כמו בתמונות. "שום דבר לא היה מתוחזק והריח היה בלתי נסבל", הם טוענים. באתר דרכו בוצעה ההזמנה מסרבים להחזיר להם את הכסף. זה מה שכדאי לעשות במצבים כאלה

     שמעון איפרגן
שמעון איפרגן
mako חופש
פורסם:
מלון בפורטוגל
"המלון לא היה מתוחזק". אחת המיטות בחדר המלון | צילום: אורית רונן
הקישור הועתק

אורית רונן ובן זוגה נסעו לפני כמה ימים לטיול בפורטוגל וספרד. הם הזמינו שלושה לילות במלון 'מטורופול' בליסבון בעל דירוג של שלושה כוכבים דרך אתר להשוואת מחירי מלונות.

"אנחנו תמיד מזמינים את בתי המלון וחבילות הנופש בספונטניות ותמיד הכול עובד", סיפרה אורית. "כשנכנסנו לאתר ראינו תמונות של מלון מתוחזק, נראה יפה ובמקום מרכזי. כשהגענו למלון נחרדנו ממה שגילינו. הריח היה נוראי ובלתי נסבל". 

בני הזוג גילו בחדר ליקויי תחזוקה רבים, ספות וכיסאות מטונפים ובלויים עם כתמים וקרעים, קירות עם חורים, ריח רע ועוד.

מלון בפורטוגל
מלון בפורטוגל | צילום: אורית רונן

מלון בפורטוגל
מלון בפורטוגל | צילום: אורית רונן

מלון בפורטוגל
מלון בפורטוגל | צילום: אורית רונן

"המלון היה מתחת לכל ביקורת. פשוט קטסטרופה. בחיים לא נתקלתי במלון באיכות כזו ירודה", טוענת אורית. "היינו בהמון בתי מלון ברחבי אירופה ולא קרה לנו דבר כזה. אם לא היינו מגיעים בלילה וצריכים כמה שעות לישון לא היינו נשארים רגע במקום הזה. למחרת בבוקר ברחנו משם. הכי מקומם אותי זה שהאתר חייב אותנו ב-180 יורו ללילה ולא רוצה להחזיר לנו את הכסף בטענה שהאחריו היא על המלון".

"למה באתר לא בודקים את איכות המלון לפני שמפרסמים את התמונות שלו? לאתר יש אחריות למחדל הזה לא פחות מאשר למלון. אי אפשר לשווק מלון כזה ללקוחות מבלי לברר שהוא איכותי וסביר לשהות בו", קובלת רונן. "כשאני רואה תמונות כאלה אני סומכת על כך שנציגי האתר בדקו שהכול בסדר. זה ממש לא בסדר. אני מרגישה מרומה. אני לא אוותר עד שיחזירו לנו את הכסף".

פרסומת

מה לעשות במקרה כזה?

במצב זה של אי התאמה בין מה שהובטח לכם לבין מה שקיבלתם, יש לנקוט במספר צעדים: לצלם את המקום והליקויים שבו, לפנות לבעל המלון ולהפנות את תשומת ליבו לליקויים (גם אם ברור לכם שלא ניתן לתקנם מיד יש לתת לו את האופציה לעשו זאת) ולתעד את הפנייה שלכם אליו. כל אלה יעזרו לכם במקרה שתפנו לבקש פיצוי כספי, או תפנו לערכאות משפטיות.