mako
פרסומת

לכלוך ואבק בכל מקום: זה מה שחיכה לנופשים בבית המלון באילת

חדרים מלוכלכים, אבק על המצעים, חוסר במגבות ומיטות לא מופרדות. קבוצה של תשעה מדריכי טיולים שהזמינו נופש במלון באילת גילו שהתמורה היתה רחוקה ממה שהובטח להם. לאחר שפנו לבית המשפט הם קיבלו פיצוי

שמעון איפרגן.
mako חופש
פורסם: | עודכן:
מלון אילת
מלון אילת | צילום: Moshe Shai/FLASH90
הקישור הועתק

מדריכי טיולים שקיבלו לטענתם חדרים מלוכלכים בבית מלון באילת יפוצו ב-20,800 שקלים. 

לפני כשלוש שנים חברה המתמחה בתיירות פנים הזמינה תשעה חדרים במלון 'ריץ' בוטיק הוטל', כחלק מיוזמה לעודד קבוצות נוספות להגיע לאילת ולסייר בסביבותיה.

המדריכים הגיעו למלון ונחרדו לגלות שהחדרים היו מלוכלכים לגמרי, על המצעים היו סימני אבק, היה מחסור במגבות והיו ליקויים תחזוקתיים במקלחות ובשירותים. "החדרים היו קטנים ולא מרווחים, היה לכלוך והמצעים לא היו נקיים", קבלו המדריכים. "המקלחות והשירותים לא היו מתוחזקים כמו שצריך ולא היו מיטות נפרדות בכלל".

לאחר שהתלוננו, הנהלת המלון קיבלה החלטה שחלק מהמדריכים יישארו במלון ואחרים יועברו למלון אחר.

לאחר סיום החופשה, החברה שמימנה את קבוצת מדריכי הטיולים הגישה תביעה לבית משפט השלום בעיר נגד המלון וחברת הנסיעות שדרכה הוזמנו החדרים בטענה שנגרמה למדריכים עוגמת נפש רבה. המלון וחברת הנסיעות הכחישו חלק מהטענות של החברה.

השופטת אדלשטיין, ששמעה את הצדדים, פסקה שהמלון וחברת הנסיעות יפצו את החברה שמימנה את הנופש של המדריכים בסכום של 20,800 שקל. השופטת ציינה בפסק הדין, כי האחריות על המחדלים מתחלקת בין חברת הנסיעות לבין המלון, שכן מדריכי הטיולים קיבלו חדרים שלא הותאמו להם מראש, לא היו מיטות נפרדות, המצעים לא הוחלפו והחדר היה מלוכלך.