אחרי 4 חודשים: טרמינל 1 נפתח היום לטיסות
הטרמינל המשני, שהיה סגור מאז 28.2, נפתח היום לטיסות פנים והחל מתאריך 1.7 יחזרו אליו גם הטיסות הבין-לאומית. ביום חמישי האחרון עברו בנתב"ג 75 אלף נוסעים ולאורך הקיץ צפויים לטוס ולחזור מעל 2 מיליון אנשים. מומלץ לוודא מראש מאיזה טרמינל ממריאים


לאחר שהיה סגור במשך 4 חודשים, החל מהיום 28.6.2026 יחודשו הטיסות הפנים־ארציות מטרמינל 1, והחל מיום 1.7.2026 יחודשו גם הטיסות הבין-לאומיות. על פי רש"ת, פתיחתו המחודשת של טרמינל 1 תאפשר מענה לביקושים הגבוהים בתקופת הקיץ ושיפור חוויית השירות בנמל התעופה.
בתוך כך, כבר היום ניתן לראות טיסות של חברות ארקיע וישראייר לנמל התעופה רמון, והחל מתחילת החודש הבא ימריאו מהטרמינל המשי טיסות ליעדים כמו זלצבורג, טיראנה, באקו, באטומי, סלוניקי, רודוס, טביליסי, לרנקה ועוד. חשוב להתעדכן בלוח הטיסות מאיזה טרמינל הטיסה שלכם ממריאה ולהיערך בהתאם.
רגע לפני יולי, וכעוד ועוד חברות זרות חוזרו ת עם הזמן לארץ, גם התורים בנמל התעופה חוזרים. כך למשל, ביום חמישי האחרון נרשם מספר הנוסעים הגבוה ביותר מאז מרץ עם כ-75 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים. בחודש יולי צפויים לעבור בנתב"ג, מעל 2 מיליון נוסעים, גידול של כ-25% בתנועת הנוסעים הבין-לאומית, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים:
- לבצע צ'ק-אין מראש.
- לבדוק מבעוד מועד מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה.
- להגיע לנתב"ג 3 שעות לפני מועד הטיסה.
- להתעדכן בשעת הטיסה מול חברת התעופה.