mako
פרסומת

בדרך לניו יורק: "נוסעים רבים התלוננו בפני הדיילים על הריח"

נוסעים שעלו על מטוס אל על בדרכם לניו יורק התלוננו על הריח בגלל שהמיזוג לא עבד ולאחר 45 דקות הוחלט להוריד אותם. "הדיילות לא ידעו מה לעשות. הם נעמדו מחוץ לדלת המטוס וניסו למצוא פתרון יחד עם צוות הטיסה". אחרי חמש שעות התקלה תוקנה והמטוס יצא לדרכו

שמעון איפרגן.
mako חופש
פורסם:
מטוס הדרימליינר של אל על
אילוסטרציה | צילום: יחסי ציבור
הקישור הועתק

תקרית יוצאת דופן התרחשה במוצאי שבת בטיסה של אל על לניו-יורק, כשמאות הנוסעים שנכנסו לפני ההמראה התלוננו על ריח לא טוב. הסיבה: המזגנים במטוס לא עבדו והריח הלא טוב, ביחד עם כמות אנשים גדולה, נשאר בחלל האוויר.

"נוסעים רבים התלוננו בפני הדיילים על הריח המסריח שיש במטוס", שחזר אחד הנוסעים. "הדיילות לא ידעו מה לעשות. הם נעמדו מחוץ לדלת המטוס וניסו למצוא פתרון יחד עם צוות הטיסה. זה היה בלתי נסבל, לא ברור לי מה הם חשבו כאשר העלו אותנו למטוס ללא מיזוג".

נוסע אחר שהיה בטיסה התלונן וטען שהוא לא מבין למה הושיבו אותם במשך 45 דקות לפני שקיבלו החלטה להוריד אותם ולתקן את הבעיה.

כאמור, אחרי כ-45 דקות צוות הטיסה קיבל החלטה להוריד את הנוסעים מהמטוס כדי לטפל בתקלה במערכת המיזוג. כעבור כחמש שעות הנוסעים הורשו לעלות למטוס אחרי שהתקלה תוקנה והטיסה יצאה לדרכה.