נוסעים ישראלים טוענים: "נאלצנו לישון על הרצפה. אף אחד לא דאג לנו"
67 נוסעים ישראלים תובעים את חברת התעופה בטענה שרק אחרי שהגיעו לנמל התעופה גילו שהטיסה נדחתה ב-9 שעות, ואף אחד לא דאג להם בזמן הזה. "נאלצנו לישון עם הילדים על הרצפה ועל ספסלים". כעת הם דורשים פיצוי של 11,500 שקלים לנוסע


67 נוסעים ישראלים שנתקעו תשע שעות באתונה, בגלל תקלה טכנית שאירעה במטוס של חברת ישראייר, הגישו תביעת ענק לבית משפט השלום ברחובות בדרישה לפצות אותם בסכום של 670 אלף שקל.
בכתב התביעה שהגישו הנוסעים באמצעות עו"ד אשר רוטבאום, מומחה לדיני תעופה, נטען שבזמן האירוע, שהתרחש לפני כחצי שנה, הנוסעים הגיעו לשדה התעופה באתונה שלוש שעות לפני הזמן ורק אז נאמר להם שהטיסה מבוטלת ונדחתה בתשע שעות עקב תקלה טכנית במטוס.
לטענת הנוסעים, בכל הזמן הזה החברה לא דאגה להם לשירותי לינה, אוכל או שתייה, ונתנה להם להמתין ללא שום דאגה בנמל התעופה. "נאלצנו לישון עם הילדים על הרצפה או על הספסלים. לא היה עם מי לדבר", קבל א' אחד הנוסעים.


בכתב התביעה דורשים הנוסעים לפצות כל אחד מהם בסכום של 11,500 שקל, כולל פיצויים לדוגמה. לטענתם, החברה הפרה את החוק ולא דאגה להם.